Переїзд точно не можна назвати розважальним заняттям. Це стрес, пов’язаний із виходом із зони комфорту. І якщо компанія змінює місце локації, проблем додається, адже доведеться перевезти в безпеці техніку, меблі, цінні документи. Компанія «З точки в точку» розуміє, наскільки важливо для клієнта вчасно розпочати роботу на новому місці, тому пропонує послуги швидкого офісного переїзду в м. Київ.
Особливості роботи компанії «З точки до точки»
Організація офісних переїздів – це робота компанії «З точки до точки». Завдяки великому автопарку вдається виконувати замовлення будь-якої складності. Перевезти меблі, обладнання чи техніку можна у Києві та області у будь-який день тижня. Досвідчені вантажники знають, як правильно запакувати речі, щоб вони не пошкодилися під час транспортування. Замовити послугу на сайті, заповнивши коротку заявку. Менеджер зв’яжеться за номером телефону, щоб уточнити деталі угоди.
Процес транспортування офісного обладнання відбувається у кілька етапів:
- Оформлення замовлення послугу.
- Приїзд спеціаліста на об’єкт, щоб він міг самостійно визначитись з обсягом робіт.
- Укладання договору послуги.
- Прибуття команди вантажників у встановлений час.
- Упаковка меблів, техніки, документів.
- Прибуття автомобілів.
- Транспортування у нове приміщення.
- Вивантаження, занесення вантажу, збирання меблів (за потребою).
- Прийом роботи замовником, оплата за послуги.
Щоб заощадити гроші клієнта, машини прибувають, коли всі речі упаковані та готові до відправки. Як правильно підготуватись до переїзду, можна прочитати на сайті компанії в розділі «рекомендації».
Чому клієнти рекомендують компанію «З точки до точки»
Більшість клієнтів компанії користуються її послугами неодноразово та рекомендують своїм знайомим. Справа з того, що «З точки в крапку» пропонує переїзд під ключ за доступними цінами у мінімальний термін. Десятирічний досвід роботи дозволив оптимізувати процес транспортування речей. Серед персоналу є кваліфіковані надійні співробітники, які цінують свою роботу.
Вартість послуг фіксована та розміщена на сайті у відкритому доступі. Остаточну суму вказують у договорі, і вона може змінюватися. У наявності пакувальні матеріали: замовнику не доведеться купувати їх додатково. Щоб заощадити на вартості послуг, клієнти можуть самостійно запакувати меблі та техніку. Логістика продумується до дрібниць, тому клієнти мають можливість розпочати роботу на новому місці без втрати цінного часу на облаштування офісу.