Поради

Заміна гальмівних колодок на вантажних автомобілях

Вантажні автомобілі – досить важкий спецтранспорт, який потрібно зупиняти ефективно з великій швидкості без уповільнень. У цьому вантажівкам допомагає пневматична гальмівна система і повністю справні гальмівні колодки, які уповільнюють диск або барабан, що призводить до зниження швидкості. Колодки на вантажівки виготовляються з особливо міцних матеріалів, так як тільки при гальмуванні зі швидкості в 50 км на годину температура колодок підвищується до цілком відчутних і небезпечних 225 градусів Цельсія. Фрикційні накладки для колодок на вантажні авто виробляються зі сталі, міді, карбону і інших металевих і неметалевих елементів.

періодичність заміни

У вантажних автомобілях нового покоління часто можна зустріти карбонові або керамічні гальмівні колодки, фрикційні накладки яких на 70% складаються з кераміки або вуглецю, а на 30 з металів, що з’єднує складу і модифікаторів. Термін служби таких деталей приблизно 45 000 км пробігу при акуратній їзді, рекомендовано ж замінювати їх кожні 17-24 000 км пробігу.

Гальмівні колодки для вантажівок з металевими накладками більш популярні за рахунок більш низької ціни і досить хорошого рівня гальмування. Виготовлені з металів – сталевий, мідної або алюмінієвої стружки з додаванням модифікаторів і карбону. Термін служби приблизно 40 000 км пробігу, замінювати рекомендовано кожні 15-20 000 км пробігу. Раніше терміну замінювати ці елементи потрібно в разі настання:

  • скрипів при гальмуванні;
  • погіршення керованості;
  • більшого зносу гуми з одного боку авто;
  • вібрацій при гальмуванні.

Колодки вантажних авто краще замінювати виключно в спеціальної теорії відносності лише в крайніх випадках проводити заміну можна самостійно. Сигналізує про те, що колодки пора замінити, зазвичай спеціальний електронний або механічний сенсор, встановлені на цих елементах з заводу.

Етапи заміни колодок

У вантажних автомобілях часто проводять процедуру заміни не всієї колодки, а лише фрикційної накладки. В цьому випадку процес заміни для барабанних і дискових гальм дещо відрізняється. Складається процедура з таких етапів:

  • демонтажу колеса;
  • від’єднання супортів від циліндра;
  • демонтажу супортів;
  • зняття фіксуючих скоб;
  • відключення датчиків зносу від мережі;
  • демонтаж колодки шляхом видавлювання.

У барабанних гальмах заміна проводиться шляхом розбору барабана, зняття всіх пружин і фіксуючих елементів колодки, а також демонтажу тяг, після чого колодка замінюється на іншу або замінюють фрикційні накладки. На 1 колесо в середньому може піти до 1 години роботи.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 − eleven =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.