Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

На обласних маршрутах Львівщини збільшилась кількість комфортабельних автобусів

Йдеться про інтеграцію маршрутних мереж райдержадміністрацій в єдину обласну транспортну мережу в 2023 році.

В 2021 році, в процесі децентралізації, внесли зміни до транспортного законодавства, а саме до статті 7 Закону України «Про автомобільний транспорт» та відповідних підзаконних актів. Таким чином районні державні адміністрації втратили статус організатора перевезень.

«З ініціативи Львівської ОВА організовані низка зустрічей та нарад з керівництвом райдержадміністрацій, об’єднаних територіальних громад та автотранспортних підприємств, на яких напрацювали алгоритм передачі районних маршрутів в обласну транспортну мережу або мережу ОТГ (наприклад, Червоноградську, Рудківську, Самбірську та Турківську міські ради). У межах алгоритму в 2023 році Львівська ОВА провела 2 конкурси, в тому числі щодо 83 об’єктів, в які входили колишні районні маршрути», – повідомляє начальник управління транспорту департаменту дорожнього господарства ЛОВА Степан Рудницький.

До основних результатів інтеграції районних маршрутів в єдину обласну транспортну мережу можна віднести:

  1. На 74 об’єктах конкурсу визначили переможців конкурсів, уклали з перевізниками договори з перевезення пасажирів і надали право обслуговувати маршрути 133-ма автобусами;
  2. На 7-ми маршрутах не було претендентів, а на 2-х маршрутах перевізників не допустили до участі в конкурсі через порушення умов конкурсу;

Найбільші зміни, в тому числі покращення, відбулися по Дрогобицькому районі:

На сьогодні, ТзОВ «ТРАНССІТІ» має великий автобусний парк, що налічує понад 400 одиниць автобусів середньої та великої місткості, які працюють в м. Київ, Луцьк, Біла Церква, Львівській області, серед яких:

– Автобуси Богдан А092, більшість з яких після капітального ремонту

(заміни) кузова, 2006-2010 років, що відповідають категорії М3, класу ІІ, екологічним нормам Євро-2, пасажиромісткість яких складає 21 місце для сидіння та 20 місць для стоячих пасажирів (41 загальне);

– Автобуси Isuzu Ataman 2014-2016 років, з низькою підлогою, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення, що відповідають категорії М3, класу І, екологічним нормам Євро-4, пасажиромісткість яких складає 19 місць для сидіння та 29 місць для стоячих пасажирів (48 загальне);

– Автобуси Isuzu Ataman 2017-2022 років, з низькою підлогою, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення, що відповідають категорії М3, класу І, екологічним нормам Євро-5, пасажиромісткість яких складає 21 місць для сидіння та 31 місце для стоячих пасажирів (52 загальне);

– Автобуси VDL Ambassador 2008-2014 років, обладнанні кондиціонерами, з низькою підлогою, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення, що відповідають категорії М3, класу І, екологічним нормам Євро-5, пасажиромісткість яких складає 30 місць для сидіння та 50 місце для стоячих пасажирів (80 загальне).

«Завдяки послідовній інвестиційній діяльності та фундаментальним цінностям, підприємства постійно оновлюють автопарк та забезпечують високоякісний технічний сервіс і діагностику рухомого складу. З середини 2024 року підприємство планує відновити власне виробництво низькопідлогових автобусів середньої та великої місткості NEST ЄВРО-6, виробляючи 5-8 одиниць рухомого складу на місяць», – зазначає заступник директора ТзОВ «ТРАНССІТІ» Юрій Макарчук.

Зазначаємо, що ТзОВ «ТРАНССІТІ» понад 20 років безперервно надає якісні транспортні послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування та займає провідне місце серед пасажирських перевізників України.

Exit mobile version