Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Практичні кейси у сфері закупівель розглянули під час робочої зустрічі зі замовниками Львівщини

Майже півтори сотні осіб долучились до заходу.

Вчора відбулась робоча зустріч з представниками Західного офісу Держаудитслужби України, до якої долучились майже 140 уповноважених осіб замовників області.

Інформують у департаменті економічної політики Львівської ОВА.

Присутні спілкувались про передумови, порядок та практику моніторингу закупівель, що здійснюється органом державного фінансового контролю.

Моніторинг відбувається упродовж проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії.

Зокрема, до підстав проведення моніторингу належать:

Також наголосили на адміністративній відповідальності за порушення закупівельного законодавства, розглянули строки накладення адміністративного стягнення, види порушень та розміри штрафів.

Відповідно статті 164-14 КУпАП до адміністративної відповідальності за порушення у сфері публічних закупівель можуть притягнути як посадових осіб, так і керівників замовників. Сума штрафу і відповідальні будуть залежати від типу порушення, які поділяються на дві категорії – суттєві та несуттєві.

До несуттєвих порушень належать:

У таких випадках аудитори самостійно складають протокол щодо несуттєвих порушень і приймають рішення про накладення штрафу, розмір якого дорівнює 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян — 1 700 гривень.

До суттєвих порушень належать:

У таких випадках розмір штрафу складає від 1 500 до 3 000 неоподатковуваних мінімумів — від 25 500 до 51 000 гривень відповідно. Однак накладають його вже у судовому порядку. Розмір теж визначає суд. Аудитори лише складають протокол про адміністративне правопорушення. За такі порушення до відповідальності притягують посадову особу замовника.

Проте є порушення, за які несуть відповідальність і керівники замовників:

Штрафи накладають винятково у судовому порядку. Судом, також, встановлюється розмір штрафу.

Зазначимо, що до повноважень Держаудитслужби України не відноситься розгляд порушень, які стосуються дискримінаційних вимог у тендерній документації та антиконкурентних узгоджених дій.

Exit mobile version