
Туристичний збір на Львівщині у листопаді досяг рекордних показників.
Департамент спорту, молоді та туризму повідомив, що у листопаді туристичний збір склав 10 млн 983 тис грн, що є найвищим показником за один місяць з початку року. Загальна сума збору у 2025 році становить 61 млн 653 тисячі грн, що на 14,5 млн грн більше, ніж у 2024 році. Найбільші надходження зафіксовані у Львівській, Трускавецькій, Східницькій, Славській та Яворівській громадах.
«Рекордні надходження у листопаді — це не лише про зростання кількості туристів, а й про результативність роботи громад, бізнесу та туристичних операторів. Ми бачимо системну динаміку зростання. Це результат послідовної роботи над промоцією, покращенням сервісу і розвитку турпродукту», — наголосив Роман Хім’як, директор департаменту спорту, молоді та туризму Львівської ОВА.
Завантаженість закладів гостинності у вересні: Львів — 61,4 %, карпатський регіон — 41 %, курортні території та санаторії — 44 %.
Найпопулярніші туристичні локації на Львівщині у листопаді: Заповідник Тустань, Національний природний парк “Сколівські Бескиди”, Музей Дрогобиччина, Дрогобицька ратуша, Державний історико-культурний заповідник “Нагуєвичі”, Історико-краєзнавчий музей “Сколівщина”, Ведмежий Притулок Домажир, Історико-культурний заповідник “Древній Звенигород”, Гніздо Яструба, Яворівський національний природний парк, Аптека-музей Йогана Зега, Національний природний парк “Бойківщина”.
У листопаді відбулися події у туристичній галузі, такі як “Терапія мандрами”, листопадові мандрівки та тренінг “Комунікація з ветеранами та культурна чутливість”. Спадщина ЮНЕСКО на дотик: церкву Святого Юра у Дрогобичі відтворили у тактильній мініскульптурі.
«Важливо, що туризм на Львівщині не лише зростає кількісно, а й стає якіснішим, інклюзивнішим та чутливішим до потреб різних груп. Туризм — це про відчуття, емоції та пам’ять, яку ми допомагаємо зберігати», — зазначив Роман Хім’як.
Готельна група “Святий Шарбель” розширюється через гірськолижний туризм. Вона включає лікувально-оздоровчий комплекс у Моршині, готель “Мармуровий палац” та з 2024 року — гірськолижний комплекс ДП “Плай”. «Ми створюємо всесезонний туристичний продукт — з акцентом на оздоровлення, активний відпочинок та сучасний сервіс. Розвиток “Плаю” — це внесок у сталий туризм Карпат і нові робочі місця для гірських громад», — наголосив Андрій Мисів, СЕО готельної групи “Святий Шарбель”.