Як розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник, у попередньому місяці найбільше мешканці зверталися на “гарячу” лінію області щодо транспорту, а також стану дорожнього покриття.
Окрім того, жителі скеровували свої запити з приводу вирішення проблемних питань у сфері комунального господарства.
“Набравши короткий номер “112”, громадянин може не лише отримати допомогу екстрених служб, а й звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації”, – зазначив Тарас Роп’яник.
Зазначимо, що упродовж жовтня працівники служби “112” опрацювали 8 тисяч 356 звернень мешканців Львівської області.
Коли мешканець Львівщини звертається на “112”, оператор цієї служби, залежно від тематики звернення, з’єднує заявника (методом трансферу) з відповідними екстреними службами: “101”, “102”, “103”, “104” або з “гарячою” лінією області.
Так, з загальної кількості звернень за листопад 123 було скеровано на екстрену службу “101”, 1453 звернення – на “102”, 1103 звернення – на “103”, 173 звернення – на “104”, 5504 звернення – на «Гарячу лінію області».
Із прийнятих дзвінків за листопад 3401 заявнику надали відповіді, ще 712 звернень перебуває на розгляді.
Нагадаємо, що “гаряча” лінія області працює цілодобово.
Христина Дмитрик