Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

У листопаді на “гарячу” лінію Львівського обласного контактного центру найчастіше зверталися щодо транспорту та ремонту доріг

Як розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник, у попередньому місяці найбільше мешканці зверталися на “гарячу” лінію області щодо транспорту, а також стану дорожнього покриття.

Окрім того, жителі скеровували свої запити з приводу вирішення проблемних питань у сфері комунального господарства.

“Набравши короткий номер “112”, громадянин може не лише отримати допомогу екстрених служб, а й звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації”, – зазначив Тарас Роп’яник.

Зазначимо, що  упродовж жовтня  працівники служби “112” опрацювали 8 тисяч 356 звернень мешканців Львівської області.

Коли мешканець Львівщини звертається на “112”, оператор цієї служби, залежно від тематики звернення, з’єднує заявника (методом трансферу) з відповідними екстреними службами: “101”, “102”, “103”, “104” або з “гарячою” лінією області.

Так, з загальної кількості звернень за листопад 123 було скеровано на екстрену службу “101”, 1453  звернення – на “102”, 1103  звернення – на “103”, 173 звернення – на “104”, 5504 звернення – на «Гарячу лінію області».

Із прийнятих дзвінків за листопад 3401 заявнику надали відповіді, ще 712 звернень  перебуває на розгляді.

Нагадаємо, що “гаряча” лінія області працює цілодобово.

Христина Дмитрик

Exit mobile version