Головна / Про економіку / Упродовж січня служба “112” Львівської області опрацювала майже 9,5 тисяч звернень

Упродовж січня служба “112” Львівської області опрацювала майже 9,5 тисяч звернень

Упродовж січня 2020 року служба “112” опрацювала  9478 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 134 було скеровано на екстрену службу “101”, 1467 звернень – на “102”, 1278 звернень – на “103”, 194 звернень – на “104”, 6405 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих  дзвінків  за місяць  5610 заявникам надано відповіді, ще 795 звернень перебуває на розгляді.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Про Андрій Гаврилюк

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не опублікується. Необхідні поля позначено *

*

9 + 9 =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

закрити

Ми виявили що ви користуєтеся Ad Blocker!

Для того щоб ми були незалежними потрібно так мало - відображати рекламу!