Право на звернення є одним з важливих прав громадян, спрямоване на їх конституційний захист та зміцнення законності та правопорядку.
Гарантують право на звернення: Конституція та Закон України ,, Про звернення громадян”.
В ДПІ у Сокальському районі питанню розгляду звернень громадян приділяється особлива та підвищена увага. Кожне звернення підлягає ретельному розгляду та глибокому систематичному аналізу.
Протягом січня-серпня 2011 року на адресу інспекції надійшло 19 письмових звернень з питань, що стосуються реєстрації та обліку платників податків, по платі за землю, по ПДВ, податку з доходів фізичних осіб, про проведення контрольно-перевірочної роботи, інформація про ухилення від сплати податків та про надання роз’яснення по видах економічної діяльності, тощо.
Для оперативного розв’язання проблемних питань в ДПІ у Сокальському районі функціонує приймальня громадян, також затверджено графік виїзних особистих прийомів керівництвом інспекції у найбільні населені пункти району.
Позитивом є те, що в цьому році до ДПІ у Сокальському районі не надходило повторних звернень та скарг громадян.
Основними складовими цього напрямку роботи є зваженість та неупередженість. Важливо забезпечувати постійний зв’язок між органами державної податкової служби та громадянами, щоб не втратити довіру суспільства.
Андрій ТУРКОЛЯК,
начальник ДПІ у Сокальському районі.