Одним з важливих напрямків роботи ДПІ у Сокальському районі є сприяння громадянам у реалізації їхніх конституційних прав на звернення та вжиття заходів щодо поліпшення організації їх розгляду.
Протягом І півріччя 2011 року на адресу інспекції надійшло 10 письмових звернень. В зверненнях порушені питання, що стосуються різноманітної тематики, зокрема щодо реєстрації та обліку платників податків, по платі за землю, по ПДВ, податку з доходів фізичних осіб, про проведення контрольноперевірочної роботи, інформація про ухилення від сплати податків та про надання роз’яснення по видах економічної діяльності.
Працівники ДПІ у Сокальському районі надають заявникам обгрунтовані відповіді в терміни, визначені законодавством. За наслідками розгляду шістьом заявникам надано роз’яснення, одне звернення вирішено позитивно, двом заявникам відмовлено у задоволенні та одне звернення визнано анонімним.
Для оперативного розв’язання проблемних питань в ДПІ у Сокальському районі функціонує приймальня громадян, також затверджено графік виїзних особистих прийомів керівництвом інспекції у найбільш населені пункти району.
Позитивом є те, що протягом січнячервня цього року до ДПІ у Сокальському районі не надходило повторних звернень та скарг платників на дії посадових осіб інспекції.
Основними складовими цього напрямку роботи є зваженість та неупередженість. Важливо забезпечувати постійний зв’язок між органами державної податкової служби та громадянами, щоб не втратити довіру суспільства.
Ігор ПАКУЛЕЦЬ,
в. о. начальника ДПІ у Сокальському районі.