ДПІ у Сокальському районі постійно приділяє увагу розгляду звернень громадян як одному з важливих та пріоритетних напрямів роботи та вживає заходів щодо поліпшення організації їх розгляду.
З початку року фахівцями ДПІ у Сокальському районі в терміни, визначені законодавством, розглянуто 16 письмових звернень, що надійшли на адресу інспекції у 2010 році. Найчастіше у письмових зверненнях громадяни порушували питання щодо проведення контрольноперевірочної роботи (6 звернень) та питання сплати земельного податку (3 звернення). Також громадяни зверталися з питаннями, що не належать до компетенції органів державної податкової служби (3 звернення). Одним зверненням поінформовано про ухилення від сплати податків.
За результатами розгляду задоволено 4 звернення, надано роз’яснення на 10 звернень, направлено за належністю до інших органів – 2.
Для оперативного розв’язання проблемних питань в ДПІ у Сокальському районі функціонує приймальня громадян. Начальником інспекції здійснено 6 особистих прийомів.
Найактуальнішим питанням під час проведення особистих прийомів було питання працевлаштування, з яким звернулося 2 громадян.
Позитивом є те, що в цьому році до ДПІ у Сокальському районі не надходило повторних звернень та скарг громадян.
Основними складовими цього напрямку роботи є зваженість та неупередженість. Важливо забезпечувати постійний зв’язок між органами державної податкової служби та громадянами, щоб не втратити довіру суспільства.
До речі, за результатами соціологічного опитування, проведеного у 2010 році серед платників податків Сокальського району, 29 громадян з 81 опитаного позитивно оцінили рівень розгляду звернень громадян органами податкової служби.