9 лютого відбулось перше засідання комісії з оцінки корупційних ризиків, під час якого депутати, посадовці та представники громадськості обговорили план роботи щодо виявлення та усунення корупційних ризиків в діяльності міської ради.
Зокрема, члени комісії акцентували свою увагу на тому, що високий рівень бюрократії є одним із корупційних ризиків, відтак усі заяви на отримання адміністративних послуг слід приймати виключно через Центр надання адміністративних послуг , а електронна черга у Центр – вимога і крайня потреба часу.
Одним із компонентів прозорості органів місцевого самоврядування є комунікація з мешканцями, тому комісія поставила перед собою завдання відкривати нові майданчики для комунікації, запроваджувати нові інструменти електронної демократії, серед яких, зокрема, і е-приймальня. Також учасники зустрічі закцентували увагу на відкритості й доступності інформації про наявність усіх вакансій не лише в органах місцевого самоврядування, а й усіх комунальних підприємствах, установах та організаціях.