Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

На Сокальщині вчителі реалізовують міжнародний проєкт для діток, які через війну змушені надолужувати освітні програми

В семи західних областях України реалізується проєкт «Повернення до формального та неформального викладання й навчання в громаді для учнів і підлітків, у тому числі ВПО. Надолуження освітніх прогалин через навчання: тренінги для вчителів та сесії для школярів (5-9 класів) в семи західних областях». Учасники пройшли тренінги, які надалі допоможуть їм виявити прогалини у навчанні школярів та надолужити шкільну програму (Львівська, Волинська, Рівненська, Тернопільська, Чернівецька, Івано-Франківська, Закарпатська).

Загалом протягом червня – серпня було проведено 21 дводенний тренінг для вчителів з української мови, англійської мови та математики.

Учасники тренінгів обговорювали чинники формування освітніх втрат, механізми зацікавлення школярів навчатися та розвивати мислення, розуміння школярами значення школи у їх формуванні. Також вивчали методики самоперевірки під час компенсації освітніх втрат та дієві інструменти для підтримки психоемоційного стану дітей.

У Західній Україні внутрішньо переміщені діти та діти з приймаючої громади страждають від тривалих наслідків пандемії та постійної надзвичайної ситуації та зазнають значних труднощів щодо якості освіти та доступу до формального та неформального навчання. Учні шкіл, особливо ВПО, демонструють ознаки значних прогалин у знаннях, які можуть негативно вплинути на їх поточну та майбутню успішність.

Проєкт спрямований на вирішення проблем дітей та підлітків західних областей України, утому числі ВПО та тих, хто втратив повноцінний доступ до якісної освіти.

На Сокальщині цей проєкт почали реалізовувати вчителі Сокальської ЗШI-III ст 2 Сулима Н.Я., Баландюк З.З. та Винник О.В.

Понад 100 дітей уже стали активними учасниками проєкту та з натхненням та ентузіазмом відвідують додаткові заняття з англійської мови та математики для підвищення рівня знань.

Exit mobile version