Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

У Львівському художньому училищі створили багатофункціональний інклюзивний простір

У Львівському вищому професійному художньому училищі створили інклюзивний простір для учнів з особливими освітніми потребами. Простір, що складається із реабілітаційного залу, спеціальних кімнат та сучасної бібліотеки, став одним з улюблених серед усіх, хто навчається в цьому училищі.

Інклюзивний простір художнього училища – це:

– реабілітаційний зал для фізичного розвантаження після занять, зняття фізичного та емоційного напруження, відновлення та відпочинку;

– ресурсна кімната як місце для самовдосконалення, цікавого проведення дозвілля, змістовного відпочинку у колі друзів;

– тренінгова кімната, яка покликана стати місцем психоемоційного та морально-етичного розвантаження, бесід та порад, тренінгів та консультацій;

– SMART-бібліотека – місце для навчання, розвитку, самопізнання, тематичних літературних зустрічей та мистецьких заходів.

«В новій бібліотеці нашого училища ми зокрема проводимо заняття з дизайну. Тут є потужні сучасні комп’ютери, тому учні мають змогу 90% навчальної програми проходити через практичні заняття: я їм щось показую, а вони пробують відтворити. А найцікавіше – що дизайн-проєкт цієї бібліотеки створили самі ж учні-дизайнери, а учні-малярі – розписували стіни. Це дуже надихає та мотивує всіх, хто навчається в нашому училищі», – розповіла Олена Демус, викладачка дизайну в художньому училищі.

Створили інклюзивний простір не просто так: училище здійснює підготовку учнів з особливими освітніми потребами за професіями «Флорист», «Маляр, реставратор» та «Дизайнер». Цьогоріч в училищі навчається 36 таких учнів, з них 17 учнів – нечуючі.

Реалізація проєкту інклюзивного простору о здійснювалася за фінансової підтримки фонду Ебергарда Шьока, фонду родини Шьок, фонду підтримки будівельної галузі, Львівської міської ради та департаменту освіти і науки ЛОДА.

«З фондом Ебергарда Шьока ми плідно співпрацюємо з 2018 року. Завдяки цьому ми маємо потужну матеріально-технічну базу, за допомогою якої ми навчаємо дітей. Цьогоріч ми здійснили свою мрію – відкрили інклюзивний простір для учнів з особливими освітніми потребами (і не тільки)», – зазначила Надія Обнявка, директорка училища.

Exit mobile version