Про освіту

У Львові дослідили, наскільки діти почуваються безпечно у школі

У Львові презентували дослідження «Школа, безпечна для дитини». Метою дослідження було виявити, що впливає на відчуття безпеки дітей у закладах освіти, а також дізнатися, чи однаково діти, батьки та вчителі розуміють, що таке безпека в школі.

Центр гідності дитини УКУ, спільно з дослідницькою агенцією Fama за підтримки управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради провели дослідження «Школа, безпечна для дитини» (2024). У ньому взяли участь 800 батьків та 2000 учнів, а також педагоги з 34 шкіл Львівської громади.

Результати дослідження показали, в чому різниця між розумінням відчуття безпеки у дітей та дорослих, які чинники на це впливають та на що варто звернути увагу для того, щоб покращити рівень безпеки дітей у закладах освіти.

Ключові результати дослідження:

  • близько третини (36%) учнів почуваються спокійно в школі більшість часу. 7% опитаних дітей вказали, що постійно відчувають тривогу під час навчального процесу.
  • 68% опитаних учнів Львова зазначили, що доброзичливі стосунки із вчителями та однокласниками, відсутність булінгу і наявність друзів найбільше впливають на почуття безпеки у школі.
  • 61% учнів мають безпечного дорослого у школі. Класний керівник має найбільшу довіру в учнів у вирішенні проблем. У випадку, якщо учень стане жертвою побиття чи цькування з боку інших, 69% опитаних звернуться до класного керівника. 21% опитаних дітей зазначили, що найбільше відчувають тривогу в кабінеті директора.
  • 59% учнів вважають, що спеціально підготовлений вчитель з питань безпеки буде більш корисним для спокою в школі, ніж поліцейський.
    найбільш спокійними середовищами школи для опитаних учнів стали класи та подвірʼя. Лише 2% та 4% учнів відзначили, що відчувають тривогу, перебуваючи там.

 

Голос Сокальщини на GoogleNews