Про освіту

В Сокалі відбувся семінар-практикум вчителів української мови та літератури

13 лютого в Сокальській ЗШ І-ІІІ ст. №4 відбувся семінар-практикум вчителів української мови та літератури ” Використання елементів змішаного навчання на уроках української мови та літератури як основа формування ІКТ компетентності вчителя».

На першому засіданні учасники семінару ознайомились з технологією змішаного навчання, різноманітними його моделями. Сьогодні були активними учасниками семінару, проводили майстер-класи, демонстрували практичні навики.

Іванчина Наталія, Чоп Ольга – вчителі Волицької ЗШ І- ІІІ ст. провели практичне заняття на прикладі уроку з української літератури «Іван Карпенко – Карий «Сто тисяч» Проблема влади грошей». Роботу організовано за моделлю «Робота в ротаційних групах». Використано різноманітні вправи: кросинг «Хто з героїв?», «Дзеркало», «Анкета Калитки», «Learning apps» та творчі розгорнуті відповіді; Гарасимчук Оксана, Сологуб Галина, вчителі Стенятинської ЗШ І-ІІІ ст. – провели практичне заняття з елементами змішаного навчання на прикладі уроків з української літератури: «П Куліш-яскрава постать в історії української культури» – урок-дискусія, з використанням відеофільму; «Емма Андієвська «Казка про яян» з використанням методу «Ромашки Блума»; Веклин Руслана, Шишка Ірина, вчителі Хоробрівської ЗШ І-ІІІ ст. – провели практичне прикладі уроку з української мови «Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні», вправа з ключем (ключ – початок прислів’я, закінчення прислів’я – вправа з пазлами «перевернуте навчання».

Харук Марія, вчитель української мови та літератури Княжівської школи представила презентацію «Вправи для розвитку критичного мислення», Плюхін Любов, розповіла про роль засобів ІКТ, які необхідні вчителю для впровадження моделі змішаного навчання у навчальний процес та формування ІКТ-компетентності, а саме створення вправ у ««Learning apps», розповіла про цикл онлай курсів на ed-era щодо змішаного навчання.

Голос Сокальщини на GoogleNews