Головне управління ДПС у Львівській області заохочує платників податків користуватися сервісом «Електронний кабінет». Це один із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС, важливість використання якого особливо зросла під час карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації з податковими органами.
Безкоштовним сервісом Державної податкової служби «Електронний кабінет», який працює в режимі реального часу, можна скористатись цілодобово. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.
Електронний кабінет складається з двох частин:
1. Відкрита частина (загальнодоступна) ‒ вхід без ідентифікації користувача;
2. Приватна частина (особистий кабінет) ‒ вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АСЦК).
Вхід до особистого кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації ‒ id.gov.ua (MobileID та BankID). Також електронний підпис можна отримати в податковій в Акредитованому центрі сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС, про роботу якого можна дізнатися на сайті: https://acskidd.gov.ua. Дані центри знаходяться за адресами: м.Львів, вул.Стрийська, 35, тел.(032)297-35-05; м.Дрогобич, вул. Шевченка, 9, тел.(032) 441-02-40.
Наступним кроком є перехід до необхідного розділу Електронного кабінету. Використання даного сервісу дає можливість проведення звірки розрахунків з державним та місцевим бюджетами, сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви тощо. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Поданння звітності в електронному вигляді є можливим за умови отримання електронного підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів. Перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захист від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
Після накладання електронного підпису, здійснюється шифрування електронного документу та надсилається засобами телекомунікаційного звязку до адресата протягом електронного дня.
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/. Для детального інформування як користуватися приватною частиною Електронного кабінету, на сайті ДПС розміщено відео уроки https://cabinet.tax.gov.ua/help/video.html.
Ці відеоуроки допоможуть Вам зорієнтуватися під час роботи в Електронному кабінеті.