Різноманітними дослідженнями доведено, що наявність ергономічних офісних меблів підвищує продуктивність працівників на 30%. Проте, для створення комфортного робочого простору недостатньо купити офісні меблі (Найбільший вибір офісних меблів у Львові можна знайти тут https://tryslony.com/shop/ofisni-mebli/).
Які ще фактори слід враховувати, щоб створити комфортні умови праці?
- Якість повітря. В приміщеннях з оптимальним рівнем вологості та температури концентрація уваги людини зростає на 60%. Однак не лише регулярне провітрювання вирішує задачу «свіжості» в приміщенні. Також з затхлим повітрям справляються кімнатні рослини, зволожувачі та очищувачі, а також якісна система вентиляції.
- Кімнати тиші. Доведено: звукоізоляція сприяє креативному мисленню та сконцентрованості над задачами. Облаштуйте окреме приміщення, де не буде гудіти офісна техніка, де не лунатиме музика, а працювати можна лише мовчки. Необов’язково продумувати особливий дизайн інтер’єру, можна купити стандартні офісні меблі. Таке приміщення стане другим робочим місцем для багатьох креативних працівників.
- Спортивні куточки або зали. Негативний вплив малорухливого способу життя на організм людини не потребує зайвих доказів. Не чекайте, допоки працівники по власній ініціативі почнуть займатися рухливою активністю після роботи, створіть умови для регулярних розминок в офісі. Доведено: активація кровообігу сприятлива для розумової активності та нових ідей.
- Стояча робота. Цінність крісел та стільців значно перебільшена. Зверніть увагу на такі меблі для офісу, котрі дозволяють деяку частину роботи (навіть на комп’ютері) виконати на ногах. Це високі столи для ноутбуків, високі тумби для рецепції, стійки. Популяризуйте в колі працівників ідею, що стоячи можна:
– Вести телефонні розмови.
– Робити coffee-брейки та перекуси.
– Влаштувати переговори, мітинги та наради.
– Працювати з принтером, сканером та іншою офісною технікою. Корисний лайфхак – поставити таке обладнання в окремому приміщенні, де не знаходяться люди. Це корисно для органів дихання, а також змушує колег підніматися з-за столу та переміщатися між кабінетами.
А також не забувайте про речі, котрі не мають відношення до робочих обов’язків, зате підвищують мотивацію та лояльність працівників: це кулери з питною водою, кавова машина, облаштований простір для тімбілдінгів та відпочинку, бібліотека.