Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Шумоізоляція шин: міфи і факти

Чи варто робити шумоізоляцію шин та звідки береться цей шум? Робота і рух автомобіля супроводжується різними видами шумів. Шум утворюється від роботи двигуна, окрім того вітер потраплючий на кузов також викликає шум. Але часто найбільше засмучує водіїв шум утворений від обертання шин та тертя протектору. Іноді шум може перетворюватися на гул – це залежить від абразивності дорожнього покриття, загального стану шин, дати їх виготовлення, хімічного складу гумової суміші, типорозміру. Для підбору гуми з низьким рівнем шумоутворення звертайтеся до спеціалістів нашого інтернет магазину. В нас можна отримати професійну консультацію і купити шини 175 65 r14 з доставкою в будь-який населений пункт України.

Знизити рівень шуму намагаються всі автовиробники і виробники шин. Якщо автовиробники використовують більшу кількість шарів шумоізоляції і покращують аеродинаміку авто, то виробники автогуми шукають зовсім інші технології з урахуванням постійного контакту протектору і обертання колеса. Деякі шиновиробники застосовують пінний наповнювач всередині покришки, завдяки чому покращується акустичний комфорт поїздки. Тобто, всередині колеса присутнє повітря під певним тиском і коли шина обертається виникає резонанс, котрий здатен передаватися на підвіску авто, а далі на елементи кузова чи салону. Тому коли на внутрішню сторону шини встановлюється спеціальний спінений полімер він частково гасить появлення такого шумового резонансу і розповсюдження звукових хвиль. Такі шини візуально не відрізняються від звичайних і не проявляють інших відмінних характеристик. Результати тестувань доводять, що спеціальні шумопоглинаючі внутрішні накладки здатні знизити рівень шуму навіть на кілька десятків децибел. Але потрібно враховувати, що вартість таких «тихих» шин буде більшою ніж звичайних. Здебільшого така модифікація покришок йде в якості первинної комплектації авто, але на вторинному ринку також починають з’являтися подібні моделі. Наприклад така технологія має назву PNCS (Noise Cancelling System) у Pirelli, Acoustic у Michelin, SoundComfort у Goodyear.

Ще однією технологічною особливістю для зниження рівня шуму являється спеціальне розташування протекторних блоків «шахового типу» в плечових зонах для зменшення вібрацій і резонансу.
Також наявність зачиненої зовнішньої плечової зони перешкоджає виходу шуму з під арки авто на зовні.

Exit mobile version