Коли люди запитують вас про дизайн сайту, чи знаєте ви, що саме вони мають на увазі? Чи знаєте ви, що вам потрібно шукати, щоб поліпшити його? Можливо, ви знаєте, як оцінити свій сайт, якщо проходили веб дизайн курси.
Ви можете досягти успіху з ресурсом, який приємно виглядає і добре дає собі раду. В ідеалі ви повинні створити успішний сайт з урахуванням стратегії – тієї, яка включає в себе кілька різних фокусів.
Основні критерії оцінки ресурсу
Чотири ключові моменти для оцінки – це якість контенту і його читаність, естетика, зручність використання і пошукова оптимізація, а більшість сайтів проектується в фотошопі і якщо ви хочете все чітко розуміти можемо порадити вам курси фотошопа в Дніпрі. А тепер про все докладніше:
- Привабливість і естетика;
- Параметри контенту;
- Простота користуванням порталом;
- Оптимізація ресурсу за запитами;
1. Естетика.
Це категорія, про яку більшість людей думає при визначенні критеріїв оцінки сайту.
Візуальна привабливість робить сайт більш надійним ресурсом для користувачів. Це включає в себе вибір кольору, щоб найкраще представити свій бренд. У вас не повинно бути більше чотирьох кольорів, домінуючих на вашому сайті. Всі кольори повинні добре один з одним взаємодіяти.
Коли справа доходить до дизайну, це область, в якій ви можете продемонструвати особистість бренду. Кожне зображення, колір і слово, які ви вибираєте, впливають на особистість. Після того, як ви визначитеся з особистістю, важливо зберегти її протягом усього періоду з заголовками, вибором слів і квітами.
Переконайтеся, що шрифти, які ви використовуєте у себе, прості у використанні незалежно від дозволу екрану, яке може мати користувач.
2. Якість контенту і його читаність
При оцінці дизайну читаність контента впливає на показник відмов. Це також впливає на ефективність переконання користувачів зв’язатися з вами і купити ваші продукти або послуги.
Часто компанії живуть за принципом «створити сайт і забути про нього», що насправді протилежно тому, що ви повинні робити щодо контенту у вас. На вашому сайті повинна регулярно оновлюватися інформація, щоб користувачі бачили тільки свіжу інформацію і новини. Публікуючи новий контент, ви змушуєте користувачів повертатися на нього знову і знову.
При оцінці дизайну переконайтеся, що ви публікуєте невеликі, але при цьому інформативні повідомлення на своїй web сторінці. Стиль ваших повідомлень повинен відображати мету сайту і говорити з цільовою аудиторією. Ви досягнете цього з правильним вибором тону, стилю і голоси.
3. Зручність використання сайту
Оцінка сайту може бути складним завданням, якщо ви не знаєте, що шукати.
Великою перевагою для зручності використання є можливість оптимізації сайту для мобільних користувачів і всіх типів браузерів. І з цим зручністю використання, вам потрібно подумати про те, як швидко завантажується ваш сайт. Це важливо, тому що, якщо користувачам доведеться довго чекати завантаження, вони просто підуть на інші ресурси.
Пошукова здатність є важливою функцією для будь-якого сайту, оскільки вона допомагає відвідувачам швидше знаходити потрібну інформацію. Це поліпшить їх загальний досвід і збільшить ймовірність їх повернення.
4. Пошукова оптимізація
Це елемент оцінки дизайну, про який багато хто може не думати, але є багато способів, якими дизайн сайту може впливати на SEO. Наприклад, якщо на вашому сайті багато графіки або зображень, вам потрібно додати теги alt до описів зображень, щоб пошукові системи могли їх бачити.