Як би ви до цього не ставилися, люди, в тому числі потенційні клієнти і роботодавці, часто оцінюють вас по зовнішньому вигляду. Коли фрілансер рекламує свої послуги, успіх багато в чому залежить від вдалого фото профілю. Хороший знімок підкріплює позитивний імідж, репутацію і викликає довіру потенційних замовників, адже це перше, що бачить клієнт. Перш ніж завантажити фотографію профілю, перевірте, чи відповідає вона перерахованим нижче критеріям.
1. Портрет крупним планом
На фотографії повинні бути видні тільки голова і плечі. Клієнти хочуть бачити ваше обличчя, тому воно повинно бути без зайвої рослинності або яскравого макіяжу, а його вираз – нейтральним. Чи не викладайте ексцентричні знімки, карикатури, Селфі, фото з сім’єю, друзями і домашніми тваринами. І не забудьте про щиру, доброзичливу посмішку!
2. Ніяких сонцезахисних окулярів
Навіть якщо ви фотографуєте під час відпустки або хочете підкреслити свою загадковість і відчуття стилю, фото профілю, на якому ваше обличчя приховано очками, може відлякати потенційних клієнтів.
3. Трохи примружені очі
Людина з широко розкритими очима здається переляканим і невпевненим. Погляд з легким прищуром, навпаки, справляє враження впевненості і життєрадісності.
4. Однотонний фон
Якщо на задньому тлі занадто багато об’єктів, знімок виглядає захаращені. Фон повинен бути максимально простим і нейтральним, без відволікаючих елементів.
5. Відповідність вимогам
Фото повинно відповідати вимогам сервісу. Ви можете змінити розмір зображення в графічному редакторі, такому як Photoshop або GIMP. При цьому не стискайте фотографію: це погіршить якість зображення.
6. Гарне освітлення
Зображення повинно представляти вас в кращому вигляді. Правильно поставлене світло підвищує якість фотографії. Не вкладати дуже темні або засвічені фото.
7. Більше позитиву
Розслабтеся і посміхніться, подумайте про що-небудь хороше. Клієнти хочуть бачити добрі, доброзичливі особи, адже дивлячись на щасливу людину, важко самому стримати посмішку. Скористайтеся цим і подаруйте майбутньому замовнику гарний настрій.
8. Діловий стиль одягу
Одяг в діловому стилі додає вашому образу респектабельності і підкреслює компетентність. Ідеальний варіант для чоловіків – світла сорочка і темний костюм. Таке поєднання дозволить виглядати солідно, але не занадто офіційно. Дослідження показують, що фото в піджаку на 14% збільшує ймовірність того, що вас запросять на зустріч. Жінкам рекомендується вибирати фото в діловому костюмі. Макіяж не повинен бути надто яскравим і помітним. Те ж відноситься до прикрас.
Фотографія розповість про вас набагато більше, ніж будь-який опис. Вибираючи фото для профілю, не прагніть проявити оригінальність. Краще подумайте про те, як ви хотіли б виглядати в очах потенційного клієнта. Фото профілю може справити позитивне враження або відштовхнути замовника, тому постарайтеся зробити правильний вибір.