Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Типи і властивості поліетиленових пакетів

Серед споживачів і виробників найбільш популярною і поширеною упаковкою є поліетиленові пакети.

Продукція буває трьох видів: майка, пакети з логотипом з прорізними (прорубною) ручками або з петлевою ручкою. Майки більш популярні при відвідуванні магазинів і супермаркетів, вироби з прорізними ручками або з приварений петлевий використовуються для поширення рекламної продукції, підтримки іміджу компанії та популяризації нового товару.

Для пакування тієї чи іншої продукції найчастіше зустрічається модель «майка». Поліетиленові пакети такого виду використовуються і у виробництві, і користуються успіхом на роздрібних підприємствах, завдяки відносній міцності і досить низькою собівартістю. Серійне виробництво майок дозволяє встановити найбільш вигідну і низьку вартість для кожної компанії.

Свою назву майка продукція отримала завдяки специфічному побудови ручок. Така побудова впливає і на витривалість вироби – більшість майок витримують великі навантаження в порівнянні з поліетиленовими пакетами іншого виду.

Пакети майка часто використовуються в якості фасувальною упаковки, саме тому деякі виробники так і іноді називають такий виріб фасування.

Фасовка виробляється з поліетилену низької або високої щільності, але найчастіше, це продукція виконана з поліетилену низького тиску. Фасувальні пакети бувають різних розмірів, але найчастіше зустрічаються невеликі, адже головна функція поліетиленового мішка – захист продукції від вологи, пилу і бруду.

У цілому, захисні характеристики пакета залежать від щільності матеріалу, з якого він виготовлений. Більш комфортним і зручним варіантом для споживачів є поліетиленові пакети з високою щільністю і міцними стінками. Але дана продукція, набагато вище в ціні, ніж, наприклад, пакети з логотипом з тонкими стінками, саме тому виробники досить часто економлять на фасуванні, роблячи ставку на користь виробів з тонкими стінками. У кінцевому результаті, купівля товару у звичайній, дешевій упаковці дає певні вигоди і для кінцевого споживача, адже вартість упаковки, практично завжди лягає на плечі покупця.

Серед фасувальних виробів також популярні пакети з логотипом. Зображення наноситься на матеріал за допомогою автоматизованого процесу – флекопечаті. Такі пакети поширені в продуктових, будівельних, промислових магазинах і супермаркетах.

Така продукція впливає на позитивний імідж компанії, дозволяє розширити аудиторію клієнтів і запустити додаткову рекламу свого підприємства або продукту.

Exit mobile version