ЛМКП «Львівтеплоенерго» і ЛМКП «Львівводоканал» закликають львів’ян до кінця тижня подати покази лічильників гарячої та холодної води. Комунальні підприємства розробили безліч способів це зробити, щоб кожен мав можливість вибрати зручний для себе.
«Вчасна і коректна подача показів лічильників є дуже важливою. Адже на їх підставі проводяться нарахування за гарячу і холодну воду. Якщо мешканці не подають показів, чи подають неправильні показники, то виникає небаланс між загальнобудинковим лічильником і сумою всіх індивідуальних. Відтак цю різницю, відповідно до затвердженої методики, за якою проводяться нарахування, доводиться ділити між усіма. Це у випадку, якщо всі мають лічильники квартирні. Якщо ж хтось не має, то йому виставляють рахунок за весь небаланс.
Тому закликаємо усіх споживачів Львівтеплоенерго і Львівводоканал до кінця цього тижня подати покази своїх лічильників», – пояснюють у департаменті житлового господарства та інфраструктури ЛМР.
Подати покази гарячої води споживачі ЛМКП «Львівтеплоенерго» можуть кількома способами:
Чат-бот ЛМКП Львівтеплоенерго у Viber;
Особистий кабінет на сайті https://lmkp.lte.lviv.ua/;
Особистий кабінет на Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua/;
Зателефонувавши у абонентський відділ за номером: 229-30-05;
Відправити СМС на номер: +38(063)321-00-63, +38(067)670-58-74;
Електронною поштою: lmkplte_zbut@ukr.net
«Власники бойлерів, які не користуються централізованим гарячим водопостачанням, також щомісяця повинні передавати показники лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх», – нагадують у ЛМКП «Львівтеплоенерго».
Подати показники приладів обліку холодної води ЛМКП «Львівводоканал» можна:
1. У додатку Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
2. У додатку Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot
3. По телефону Кол-центру:
+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного);
0 (800) 40-15-51 (безкоштовний для всіх операторів зв’язку);
+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів).
4. Повідомити показники з допомогою SMS
Повідомлення потрібно надсилати за таким взірцем:
Номер особового рахунку: Номер лічильника – кінцевий показник…
Назва району | Номер телефону |
Галицький | 067-310-63-81 |
Франківський | 067-310-61-69 |
Личаківський | 067-310-64-85 |
Сихівський | 067-310-59-51 |
Залізничний | 067-310-60-56 |
Шевченківський | 067-310-60-28 |
Позаміські | 067-310-59-52 |
5. Електронною поштою.
Лист потрібно надсилати за таким взірцем:
– номер особового рахунку;
– адреса;
– номер лічильника-кінцевий показник
Райони міста | Електронна адреса |
Галицький | gal_r@lvk.lviv.ua |
Франківський | fra_r@lvk.lviv.ua |
Личаківський | lych_r@lvk.lviv.ua |
Сихівський | sih_r@lvk.lviv.ua |
Залізничний | zal_r@lvk.lviv.ua |
Шевченківський | she_r@lvk.lviv.ua |
Позаміські споживачі | pozam_r@lvk.lviv.ua |
«Найзручніший спосіб подачі показників лічильників води та відстеження усіх платежів 24/7 – це чат-бот.
У платіжці від Львівводоканал розміщено QR-коди, відсканувавши які, доєднаєтесь до нашого чат-боту», – додають у ЛМКП «Львівводоканал».
Детальніше про те, як користуватися чат-ботом Львівводоканал тут