Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Львівавтодор як оператор примножив дохід від надання послуг з паркування у майже 2,5 рази

За три роки ЛКП “Львівавтодор” як оператор примножив дохід від надання послуг з паркування у майже 2,5 рази. Яким чином вдалося оптимізувати роботу і досягнути таких приголомшливих результатів – розповіли в ЛКП “Львівавтодор”.

Активна робота в цьому напрямку розпочалась в серпні 2021 року з розпорядження міського голови Львова, коли ЛКП “Львівавтодор” очолив Микола Власюк. Серед інших доручень мера новому керівнику поставлено завдання зробити послуги з паркування максимально прозорими, ефективними та дохідними.

Завдяки продуманій, покроковій стратегії роботи за останні роки ЛКП “Львівавтодор” здійснив квантовий стрибок у збільшенні доходів від послуг з паркування. Зокрема, у 2020 році сума надходжень становила 19,1 млн грн, у 2021 році – із серпня починають впроваджуватись перші 4 кроки по реалізації доручення міського голови, результат на кінець року – 30,3 млн грн, 2022 рік – підприємство отримує рекордних 46,3 млн грн.

“Тобто, при фактично тій же кількості паркувальних майданчиків, що і в попередні роки (адже 21 нових паркувальні майданчики почали запускати вже листопад-грудень 2022 року, перед тим відмовившись від кількох збиткових паркувальних майданчиків), як виявляється, можна таким чином оптимізувати роботу за конкретним напрямком, що підприємство отримує додатково 38 мільйонів гривень за рік і 4 місяці, маючи той же ресурс. А це на 38 млн грн зменшується навантаження на міський бюджет, і на 38 млн грн більше можна віддати на оборону країни”, – зазначили в ЛКП “Львівавтодор”.

Окрім цього, у ЛКП “Львівавтодор” пояснили, завдяки яким крокам вдалося більш ніж подвоїти дохід підприємства від надання послуг з паркування:

  1. Оптимізація роботи відділу паркування. Після аналізу зроблено реструктуризацію відділу, проведено розмежування повноважень, розподіл та посилення ділянок роботи по напрямках:
  1. Розширення роботи автоматизованої системи контролю оплати паркування. Закуповуються ліцензії, обладнання для всебічного контролю оплати паркування. Зацікавившись можливостями АСКОП, спільно з ЛКП “Львівавтодор” до впровадження контролю оплати паркування в своїй господарській діяльності долучається один з активних приватних операторів паркувальних майданчиків – ТОВ «МіК». Повноцінна робота АСКОП дозволяє перейти до наступного етапу. Підприємство починає максимально впроваджувати автоматизацію в своїй діяльності, як оператора паркувальних майданчиків.
  2. Ревізія усіх пільговиків. Відмова від паперових карток мешканця та паперових дозволів (перепусток) для паркування.

Практично одночасно з запуском повноцінної роботи АСКОП та запуском пілотного проекту “Дисципліна оплат” розпочато роботу по боротьбі з економічними зловживаннями:

“Проведення потужних заходів по боротьбі з економічними зловживаннями дає і дещо неочікуваний результат – кілька співробітників звільняється з підприємства, а в тематичних до життєдіяльності міста профільних групах соцмережі Фейсбук починає рясніти новоствореними акаунтами, які генерують цікаві дописи, які дають цікаві висновки для вдосконалення діяльності. Але робота продовжується, і після заходів по боротьбі з економічними зловживаннями починається наступний етап”, – пояснюють в ЛКП “Львівавтодор”.

  1. Впровадження пілотного проекту “дисципліна оплат”, боротьба з економічними зловживаннями.

За підтримки директора департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури О. Забарила починається пілотний проект “Дисципліна оплат”. Управління безпеки департаменту збільшує кількість інспекторів з паркування, спільна злагоджена робота відділу контролю оплат підприємства під керівництвом начальника відділу Володимира Кілка з управлінням безпеки та Департаментом міської мобільності та вуличної інфраструктури дає гарний результат – дисципліна оплат буквально за рік пілотного проекту  покращується вдвічі.

  1. Впровадження пілотного проекту “Освіта водія”, новаторські інфощити, розширення безготівкових варіантів оплати, усунення несправностей, зворотній зв’язок з водіями.

Влітку минулого року на інформаційних знаках паркувальних майданчиків змінюється номер телефону – тепер там номер телефону гарячої лінії 0800 303 007, кол-центр операційного відділу підприємства починає приймати дзвінки від клієнтів паркувальних майданчиків, надавати їм допомогу у вигляді консультацій та відповідей на питання. Вже до кінця літа до просування послуг паркування долучається сектор маркетингу операційного відділу, і в оператора паркувальних майданчиків ЛКП «Львівавтодор» з’являється:

Паралельно розпочинається збір зауважень і скарг на гарячу лінію та в коментарях сторінки ЛеоПарковка у Фейсбук, і в четвертій декаді минулого року на паркувальних майданчиках з’являються оновлені інформаційні знаки з уніфікованим єдиним QR-кодом, при переході за яким можна зручно і легко провести онлайн-оплату за паркування, сплатити штраф управлінню безпеки, подивитись короткі та інформативні навчальні відео. І хоч реалізація маркетингової стратегії просування послуг ЛеоПарковки загалом і онлайн – оплат за паркування, як найбільш прозорого і зручного для користувача способу оплати почалась тільки в другій половині 2022 року – свої результати вона вже принесла. Для порівняння, оплата готівкою за послуги паркування в 20-му році – більше 80%, в кінці 22-го року – близько 20%.

  1. Запровадження ефективних абонементів, які вигідні і водію, і підприємству – бережуть спокій та нерви водія.

“Окремо про абонементи. З початком воєнного стану підприємство робить на період його дії максимальні знижки, знижка по деяких абонементах досягає більше 150%!!! Абонементи виявились цікавими клієнтам, які регулярно користуються послугами паркувальних майданчиків, і якщо в 2020 році підприємство реалізувало 0 абонементів, то в 2022 році підприємство реалізовує близько 400 абонементів щомісяця та має більше півтора тисячі активних абонементів – тобто, в 1000 разів більше ніж  за 2020 рік!”, – наголошують в ЛКП “Львівавтодор”.

Наприкінці 2022 року, після регулярних обстрілів енергетичної інфраструктури України, в умовах відключення паркоматів в зв’язку з тим, що сервери компанії (м. Київ), яка їх обслуговує часто знеструмлені і дані про оплату за паркування не потрапляють в АСКОП (відповідно – інспектори з паркування їх не бачать), враховуючи нестабільність в умовах планових чи аварійних відключень мобільного інтернету, що ускладнює проведення онлайн оплат підприємство запроваджує ще одне нововведення – ДЕННІ абонементи для всіх зон паркування. Тепер вже не потрібно сканувати QR-код чи шукати термінал для того, щоб оплатити за паркування – денний абонемент можна придбати заздалегідь і не турбуватись про те, як сплатити за паркування.

У ЛКП “Львівавтодор” обіцяють і надалі показувати “внутрішню кухню” роботи, продовжуючи розповідати про свою діяльність за різними напрямками

Exit mobile version