Багато львів’ян з початку війни не проживають у своїх помешканнях чи виїхали за кордон. Відтак, щоб не було нарахувань за воду, ЛМКП «Львівводоканал» рекомендує викликати контролерів підприємства і опломбувати лічильники водопостачання.
«Ми отримуємо запитання від наших споживачів, що робити, щоб їм не нараховували за водопостачання, якщо вони не проживають у помешканні чи їдуть за закордон.
Насамперед, важливо розуміти чи має споживач квартирний лічильник чи ні. Відзначимо, що лічильники мають 95% наших споживачів.
Отож, якщо лічильник є – то мешканцю квартири достатньо написати заяву в сервісному центрі Львівводоканалу про те, щоб опломбували лічильник на холодну воду на певний термін – півроку, рік, три роки… Оплатити в касі 723,60 грн і квитанцію про оплату приєднати до заяви. Тоді прийде контролер і опломбує.
Тут важливо, щоб була справна замірна арматура – кран, що перекриває холодну воду перед лічильником.
Якщо у помешканні немає приладу обліку, то мешканець може самостійно встановити лічильник з вушком для опломбування, а далі – аналогічна процедура.
Відтак, після опломбування, нарахувань за спожиту воду мешканець не буде отримувати. Нараховуватимуть лише 50,78 грн абонентської плати за обслуговування водопровідних труб, що є під’єднанні», – пояснюють у ЛМКП «Львівводоканал».
Деталі – за телефоном 0 800 401 551 (безкоштовно для усіх операторів), (032) 259-15-50, (032) 259-15-51 або у сервісних центрах «Львівводоканалу» (вул. Зелена, 64; вул. Хуторівка, 24).