ЛКП «Львівавтодор» наполегливо просить власників ЛеоКарт бути уважними та не губити своїх транспортних карток. Адже тільки у березні цього року видали 468 дублікатів загублених ЛеоКарт. У комунальному підприємстві пояснюють, що для повторного виготовлення картки слід звернутися в один із пунктів прийому документів/видачі карток. При собі потрібно мати документ, що посвідчує особу.
«Був випадок, коли ЛеоКарт губили аж 5 разів і стільки ж картку доводилося передруковувати. Загалом тільки в березні було видано 468 дублікатів загублених ЛеоКарт.
Наполегливо просимо бути уважними і бережно ставитися до своєї транспортної картки. Після впровадження безготівкової оплати пенсійне посвідчення чи будь-яке інше, що дає право на пільговий проїзд, вже не можна буде використовувати як альтернативу пільговій транспортній картці ЛеоКарт. А відсутність валідації проїзду призведе до накладення штрафу», – наголошують у ЛКП «Львівавтодор».
У комунальному підприємстві нагадують: повторно виготовити втрачену ЛеоКарт можна у Центрі обслуговування пасажирів, або в будь-якому з пунктів прийому документів та видачі пільгових карток. Втрачена картка при цьому блокується.
При собі потрібно мати документ, який посвідчує особу, фото – якщо людина бажає його змінити на новій ЛеоКарт, а також квитанцію про оплату вартості картки (станом на зараз – 60 грн). У Центрі обслуговування пасажирів вартість нової ЛеоКарт можна оплатити на місці через термінал EasyPay.
Якщо ж було знайдено чужу ЛеоКарт, то її можна передати контролерам, принести у будь-який з пунктів прийому документів та видачі пільгових карток, або просто зателефонувати на «гарячу лінію» ЛеоКарт.
«Якщо ви знайшли чужу картку, то можете віддати її контролерам, або ж принести у будь-який з пунктів прийому документів та видачі пільгових ЛеоКарт. Ми зв’яжемося із власником і віддамо її, якщо вона ще не є заблокована. Також ви можете зателефонувати на «гарячу лінію» ЛеоКарт: якщо від власника ще не було звернення щодо згуби і картка ще не є на цей момент заблокована, ми сконтактуємо з власником і, за вашої згоди, надамо йому ваш контактний номер телефону, тож ви самі зможете повернути ЛеоКарт», – зазначили у ЛКП «Львівавтодор».
Нагадаємо, ЛКП «Львівавтодор», яке відповідає за впровадження ЛеоКарт, підготувало для мешканців Львівської громади детальні роз’яснення щодо питань, які найчастіше виникають під час користування пільговими персоналізованими картками.
На сьогодні діють такі пункти прийому документів та видачі персоналізованих ЛеоКарт:
Центр обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10: пн-чт з 9:00 до 18:00 | пт з 9:00-16:45;
ЦНАП на вул. Виговського, 32: пн, вт, чт з 9:00-18:00 | ср з 9:00-20:00 | пт з 9:00-16:00;
ЦНАП на пр. Червоної Калини, 72а: пн, вт, чт з 9:00-18:00 | ср з 9:00-20:00 | пт з 9:00-16:00;
ЦНАП на вул. Хвильового, 14а: пн, вт, чт з 9:00-18:00 | ср з 9:00-20:00 | пт з 9:00-16:00;
ЛКП “Господар” на вул. Пасічній, 49б: лише вт і чт з 8:00-17:15;
Шевченківська РА на вул. Липинського,11: пн-чт з 8:00-17:00 | пт з 8:00-16:00.
«Гаряча» лінія ЛеоКарт – 0800 303 007.