Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

CRM-система для малого бізнесу – запорука успішного розвитку компанії

Комплексне та ефективне управління взаємовідносинами з клієнтами – запорука успішної діяльності будь-якої компанії. І хоча малий бізнес зазвичай має обмежені ресурси, він також потребує впровадження сучасного ПЗ для автоматизації та оптимізації своїх бізнес-процесів.

Впровадження CRM-системи для малого бізнесу дозволяє підвищити ефективність сервісу, покращити комунікацію з цільовою аудиторією та збільшити продажі. Використання CRM дозволяє підняти оборот компанії на 29% та знизити витрати на обслуговування клієнтів на 22%. І це не пусті слова, а реальні статистичні факти.

В умовах високої конкуренції на ринку малим компаніям надзвичайно складно надати якісний сервіс своїм споживачам. Взаємодія з клієнтами вимагає максимальної пильності для деталей: від відстеження контактів до надання персоналізованих пропозицій. Особливо це важливо для бізнесу, який прагне в короткі терміни наростити та розширити базу клієнтів.

Ідеальним помічником у цій справі стає CRM-система, яка допоможе малому бізнесу організувати централізоване зберігання даних, автоматизувати бізнес-процеси, регулярно проводити аналіз клієнтської інформації.

На платформі Shelfy представлений цілий розділ CRM-систем для малого бізнесу. На сайті всебічно та об’єктивно висвітлена інформація про кожен продукт. Усі дані структуровані за ключовими параметрами, звідси й пішла назва платформи – Shelfy, з англійської поличка.

Наприклад, розділ CRM-систем структурований за безліччю фільтрів залежно від типу бізнесу, сфери діяльності, функціональних можливостей, розміру компанії та безлічі інших корисних критеріїв. Тому підібрати ідеальну CRM-систему для малого бізнесу тут набагато простіше, ніж може здатися на перший погляд!

Навіщо потрібна CRM-система для малого бізнесу?

Деякі old school підприємці досі переконані, що CRM – це привілей для величезних корпорацій. А для малого бізнесу впровадження такого ПЗ потребує занадто багато часу та коштів. Проте з кожним роком на ринку з’являється все більше продуктів з доступними тарифними планами. Тому на початкових етапах від вас не потрібні значні фінансові вкладення. Можна просто обрати тариф з базовими функціями, які знадобляться вашій компанії тут і зараз.

Також існує думка, що для обслуговування невеликої кількості клієнтів не потрібне сучасне програмне забезпечення. Але такий стереотип оманливий, адже за умови обмеженої бази клієнтів варто приділяти максимум уваги та ресурсів для утримання кожного покупця.

CRM-система – це вже не просто корисний інструмент, це справжній стратегічний ресурс, призначений для:

Важливі функції CRM для малого бізнесу

Обираючи CRM-систему для малого бізнесу, потрібно в першу чергу орієнтуватися на базові функції, які потрібні для швидкого розвитку та масштабування компанії. Розглянемо найголовніші з них:

Висновки

Отже, CRM-система – це незамінний помічник для малого бізнесу, що призначений для збільшення продуктивності, покращення взаємин з клієнтами та оптимізації бізнес-процесів.

Завдяки такому програмному забезпеченню невеликі компанії зможуть утримати та підвищити свої конкурентні позиції в обраній ніші ринку, знайти нових клієнтів та покращити стосунки з наявними покупцями, а також підвищити свою прибутковість. Головне – під час вибору CRM-системи враховувати індивідуальні особливості компанії, а також необхідні функції для роботи малого бізнесу. CRM – це інвестиція у майбутнє зростання та розвиток вашого бізнесу!

Exit mobile version