Для успіху будь-якого закладу громадського харчування важливо добре продумане меню. Однак якими б не були страви, вони повинні готуватися з використанням якісних продуктів. Будь-яка помилка, особливо якщо вона стає систематичною, призводить до відтоку клієнтів і погану репутацію закладу. Рідко в таких випадках врятувати ситуацію може якісне оформлення інтер’єру та інші атрибути гарного ресторану або кафе. Допоможе великий дистриб’ютор продуктів харчування. Співпраця дозволить завжди підтримувати асортимент на належному рівні і пропонувати клієнтам тільки свіжі, безпечні страви.
Які продукти потрібні для закладу громадського харчування
Поставки важливо налагодити так, щоб всі продукти доставлялися вчасно і в потрібній кількості. Важливо перевіряти їх якість, вид, умови транспортування. Асортимент в першу чергу залежить від спрямованості закладу. Для кафе і ресторанів зі специфічними кухнями, наприклад, в’єтнамської або китайської, потрібно ретельніше підбирати постачальника, який співпрацює з іноземними виробниками і налагодив імпорт в Україну.
Незалежно від спрямованості кухні, існують найбільш актуальні продукти, серед яких:
- напівфабрикати;
- чай, кава, какао;
- борошно і крупи;
- свіжі фрукти та овочі;
- ковбаси та копченості;
- мясні продукти;
- кондитерські вироби;
- молочні продукти і сир;
- макарони;
- вода;
- рибні консерви і пресерви;
- вершкове і рослинне масло;
- кетчупи, майонези і соуси;
- фруктові та овочеві консерви;
- риба;
- цукор;
- слабоалкогольні, міцні або безалкогольні напої.
Такий асортимент дозволяє задовольнити базові потреби клієнтів і є основною для багатьох страв. Завдання в такому випадку зводиться до того, щоб знайти відповідального дистриб’ютора, який зможе вчасно і в потрібній кількості доставляти продукти харчування і напої.
Як потрібно взаємодіяти з постачальниками
Навіть досвідчені ресторатори стикаються з деякими проблемами в роботі з постачальниками. Успіх закладу громадського харчування на 50% залежить від якості продуктів та стабільності поставок. Укладати контакт краще з великою компанією, яка вже не перший рік працює на дистриб’юторському ринку. Оптимально, якщо один такий постачальник зможе покрити більшу частину потреб.
Важливо і кількість товарів, яке здатний доставити розповсюджувач. Маленькі фірми рідко володіють власними складами і автопарками, тому не завжди можуть в пікові навантаження забезпечити клієнта за потрібне асортиментом в достатньому обсязі і вчасно.
Щоб грамотно планувати поставки, потрібно знати, коли і скільки відвідувачів знаходиться в закладі. Враховувати святкові дати, банкети і т. Д. Запас продуктів харчування на кухні – це відкладена інвестиція, яка окупиться в найближчій перспективі. Якщо якість незадовільна, існує ризик псування продукції. При неможливості спланувати навантаження, рекомендується робити замовлення невеликими партіями, але частіше.
Що врахувати при пошуку дистриб’ютора
Проаналізуйте асортимент продукції і виробників. Важливо переконатися і в тому, чи є у компанії власні складські приміщення, автопарк. Також з’ясуйте, скільки років розповсюджувач присутній на ринку, які регіони охоплює, з якими компаніями співпрацює. Не буде зайвим прочитати відгуки від клієнтів.
Великі дистриб’ютори з більшою ймовірністю здатні запропонувати вигідні ціни, вони частіше влаштовують акції. Також великі компанії постійно працюють над розширенням асортименту. Доброю ознакою буде і співробітництво дистриб’ютора з іноземними фірмами, налагоджений імпорт в Україну.