Як наголосила голова комісії з питань освіти, науки та інновацій обласної ради Іванна Герус, члени профільної комісії, спільно з департаментом та експертами розпочинають працювати в робочих групах, розділених за основними напрямками: дошкілля, середня загальна освіта, позашкілля, профтехосвіта та вища школа.
«Ми запросили знаних фахівців в галузі освіти, щоб проаналізувати нашу обласну стратегію розвитку освіти та запропонувати своє бачення адаптації її в контексті нових реалій. Війна зумовила переїзд на захід значної кількості внутрішньо переміщених осіб, зокрема дітей різного віку. Також ми розуміємо, що більшість з них найближчим часом не зможе повернутися до своїх домівок та продовжувати навчання. Тому тут, на Львівщині, маємо створити належні умови, щоб забезпечити їх освітніми послугами. Також не слід забувати про навчання дітей з особливими потребами. Питання інклюзії стало особливо актуальним», – зазначила Іванна Герус.
Зі свого боку секретар комісії Звенислава Мамчур зауважила, що Львівщина як один з визначних освітніх центрів з потужною науковою школою, може претендувати стати справжнім науковим хабом. «Ми бачимо, що у Львові відкриваються чимало наукових ініціатив, наприклад, Музей науки та інновацій. Також через військову агресію на Західну Україну приїхало багато фахівців різного спрямування вищої школи. Тому варто говорити також про забезпечення можливостями таким людям проводити наукові дослідженнями та різноманітну наукову роботу, у тому числі в межах грантових проєктів», – зазначила Звенислава Мамчур.
Усі пропозиції за підсумками роботи експертних груп будуть узагальнені та надані профільному департаменту для внесення змін до стратегії розвитку освіти Львівщини.
Нагадуємо, у Львівській обласній раді робочі експертні групи напрацьовують спільну стратегію розвитку галузей області у воєнний та післявоєнний період.