Тривалий час в депутатському корпусі Дрогобицької міської ради обговорювали необхідність заслухання звітів про діяльність постійнодіючих депутатських комісій ради та внесення змін до складу цих комісій.
Понад 22 мільйони гривень вдалось залучити до бюджету Дрогобицької громади завдяки проведенням аукціонів оренди та продажу комунальних приміщень
Перший звіт був представлений сьогодні, 3 жовтня, під час другого пленарного засідання 54-ї сесії міської ради. Ним став звіт голови постійної комісії ради з питань оренди, приватизації, комунального майна, промисловості, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, малого та середнього бізнесу – Юрія Кушлика.
Депутатам наочно презентували напрацювання комісії за останні три роки – зокрема виявлення та взяття на баланс комунального майна, проведення прозорих аукціонів оренди та продажу комунальних приміщень та залучення коштів до бюджету громади.
Комісією оренди та приватизації, під головуванням Юрія Кушлика, було підготовано 338 проектів рішень. Загальна сума коштів, які надійшли до бюджету громади від укладених договорів купівлі-продажу склала 22 мільйони гривень.
Ці кошти вдалось залучити завдяки системній роботі депутатів, у співпраці з управлінням майна громади. Це – виявлення комунального майна, упорядкування документації на приміщення та підтвердження факту перебування майна у комунальній власності, підготовка та проведення аукціонів оренди та продажу – на майданчику електронних торгів Prozorro.
Також завдяки проведеним аукціонам та укладеним договорам оренди до бюджету громади щорічно надходить майже мільйон гривень. Для порівняння, на початку роботи нашої комісії ця сума становила менше 300 тисяч гривень», – наголосив голова комісії Юрій Кушлик.
Завдяки роботі комісії вдалось поставити на баланс управління майна громади 41 об’єкт нерухомого майна, балансова вартість яких становить майже 63,5 млн грн та провести реєстрацію 45 об’єктів нерухомого майна за територіальною громадою. Паралельно ведеться системна робота з розробки паспортів об’єктів та охоронних документів для пам’яток культури місцевого значення – які також є комунальною власністю громади.
Після представлення звіту депутати мали змогу обговорити питання, які їх цікавлять – зокрема про процедуру списання з балансу комунального майна та контролю за виконанням договорів – зокрема в частині належної та своєчасної сплати орендарями коштів за користування приміщеннями комунальної власності.
Звіт був взятий до уваги більшістю голосів депутатів. Надалі депутатський корпус планує заслухати звіти голів інших постійних депутатських комісій ради та напрацьовує зміни до складу комісій.