20 грудня у Львівському медичному фаховому коледжі післядипломної освіти відбувся випуск слухачів циклу спеціалізації сестра медична / брат медичний з реабілітації.
Навчання пройшли 43 слухачі – практикуючі медсестри та медбрати з різних медичних закладів Львова та області. Це уже другий випуск з початку навчального року. Навчання відбувається впродовж двох місяців, після чого слухачі складають іспит та отримують посвідчення про проходження циклу спеціалізації.
«Маємо сьогодні дуже швидко змінюватися, впроваджувати нове й навчатися, – каже директорка коледжу Леся Вовк. – На вимогу часу ми впровадили спеціалізацію з реабілітації для молодшого медичного персоналу.
Ми відійшли від формату навчання онлайн, бо ми добре розуміємо, що медицина і підготовка медичних працівників повинна відбуватися завдяки практичним навичкам, зокрема на манекенах, симуляторах, у навчальних кабінетах.
Сьогодні реабілітація в нашій країні потребує все більше фахівців, тож ми прийняли рішення впровадити такий новий курс».
За словами Лесі Вовк, впроваджуючи цю спеціалізацію коледжу довелося багато вчитися, шукати досвід закордонних колег, адже в Україні досі ніхто не викладав цього.
«Ми підготували програму, в якій кожен слухач повинен отримати практичні навички з догляду за пацієнтом у стаціонарі, стомованими хворими, зі спінальною та черепно-мозковою травмою, робити катетеризацію сечового міхура, вимірювати артеріальний тиск на нижніх кінцівках, якщо немає верхніх, записати кардіограму на ампутованій кінцівці, доглядати за пацієнтами з травмами ока. Програма удосконалюється, доповнюється новими напрямами і, навіть, зацікавила медичні заклади з інших областей, які теж хотіли б впроваджувати її у себе», – зазначила Леся Вовк.
Заступник директора з навчальної роботи відділення післядипломної освіти Лілія Якимець розповіла, що під час навчання відбувається обмін досвідом між викладачами та практикуючими медичними працівниками, які приходять у коледж удосконалювати свою практичні навички, а викладачі черпають в них інформацію, що потрібно розвивати у навчальному процесі.