Влада працює

Комунальні проблеми сокальчан не вирішуються

11 квітня відбулися збори мешканців будинку по вул. Героїв УПА, 26 у Сокалі з питань надання комунальних послуг. У зборах взяли участь міський голова Богдан Зарічний, його заступник Олег Олійник, начальник КП «Сокальжитлокомунсервіс» Богдан Леськів. Мешканці багатоповерхівки незадоволені наданням комунальних послуг. В будинку тече покрівля, в результаті чого в мешканців п’ятих поверхів у квартирах волога, цвіль, дах потребує капітального ремонту. На першому поверсі з підвалів теж тягне сирістю, на стіни кинувся грибок. Мешканці багатоповерхівки також скаржилися на поламані лавочки під будинками, аварійний стан сходів, протікання дашків над під’їздами. Богдан Леськів відповідав на запитання мешканців. Міський голова Богдан Зарічний відвідав квартири, ознайомився з проблемами людей і сказав, що на даний час в міській раді немає грошей на капітальний ремонт даху, але вони шукатимуть кошти, аби допомогти мешканцям.

Думки стосовно проблем у будинку висловили:

Катерина ВЕРЕЩАК, голова будинкового комітету:

– Проблем в нашому будинку чимало, тому сьогодні ми ініціювали зустріч з міським головою, бо начальник КП «Сокальжитлокомунсервіс» за сім років своєї роботи на наші запрошення ще жодного разу не був у будинку. Найболючішою проблемою є протікання даху. Мешканцям п’ятих поверхів вода капає просто на голови, люди більше не можуть жити в таких поганих умовах. Ми неодноразово зверталися в КП «Сокальжитлокомунсервіс», але реагувань ніяких. Крім того, кілька наших заяв працівники цього підприємства загубили з невідомих причин. Я особисто 17. 08. 2010 року написала заяву, щоб полагодили аварійні сходи, дашки над під’їздом і зробили ремонт покрівлі. І аж через шість місяців, 15. 02. 2011 року мені прийшла відповідь, в якій начальник КП «Сокальжитлокомунсервіс» написав, що «роботи згідно з вашою заявою від 17.08.2010 р. виконано. В плані на 2011 рік включено роботи по ремонту покрівлі в об’ємі 107 кв. м., які будуть виконані при сприятливих погодніх умовах». Біля будинку росте старе дерево, яке в будьякий момент може впасти на дітей, чи просто перехожих, але його ніхто не зрізає. 98% мешканців будинку регулярно сплачують за комунальні послуги. Я запитувала на зборах п. Богдана Леськіва, що зроблено для будинку за наші кошти. Але він не міг відповісти, на які цілі були спрямовані ці гроші, адже від лютого 2010 року по лютий цього року мешканці нашого будинку сплатили в КП «Сокальжитлокомунсервіс» в середньому 69 тис. грн. Одним словом, начальник КП «Сокальжитлокомунсервіс» нічого не робить для людей.

Ірина ІВАНЕЧКО, мешканка кв. №70:

– Я мешкаю на п’ятому поверсі. В грудні минулого року, як тільки випав сніг, в моїй квартирі почала литися вода з покрівлі. Вода текла потоком навіть з розеток. Працівники КП «Сокальжитлокомунсервіс» на наш виклик прибули і все що зробили, то це вимкнули електропостачання, щоб не було замикання. Цілу зиму в нашому помешканні мокрота і сирість. Три місяці я просила, щоб прийшли і склали акт обстеження квартири. І лише 15 березня цього року комісія видала цей акт мені на руки. В ньому зазначено: «В результаті обстеження виявлено наслідки затоплення, що відбулось в результаті протікання покрівлі. Виявлено, що на стелі в квартирі видніються чорні мокрі плями, жовті потьоки по всій площі стін, затоплено стіну в кухні. Комісія вважає, що покрівля будинку потребує капітального ремонту. В зв’язку з відсутністю коштів на капітальний ремонт покрівлі запропоновано мешканцям додатково профінансувати роботи по капітальному ремонту покрівлі над під’їздом за власний кошт». На цей ремонт потрібно 25 тисяч гривень, в мене таких грошей немає, а всі жителі під’їзду не погодяться здавати кошти, бо вода протікає лише на п’ятий поверх.

Валентина ТУРОВСЬКА, мешканка кв. №67:

– У мене в квартирі тече вода просто на голову. Над квартирою розміщені електричні щитки, кабелі, туди вода тече струмком, в будьякий момент може бути замикання електропроводки. Може статись велика біда, невже керівництво КП «Сокальжитлокомунсервіс» цього не розуміє? Я живу кожен день зі страхом… Начальник відповідає, що роботи заплановано на 2011 рік, але я думаю, що це все тільки на папері.

Софія ГОЛЮК, мешканка кв. №35:

– Хочу звернути увагу, що КП «Сокальжитлокомунсервіс» в квитанціях на оплату послуг з обслуговування будинку та прибудинкової території рахує мешканцям різні квадратні метри у квартирах, які знаходяться одна над одною, на одному стояку. Що, в нашому будинку стіни стоять хвилями? Наші квартири приватизовані, ми платимо за вивезення сміття, прибирання вулиці, а чому маємо платити за квартиру? Щомісячно сплачуємо великі кошти, а в нашому будинку з 1972го, відколи він був зданий в експлуатацію, ще жодного разу не проводили капітальний ремонт. Якщо працівники КП «Сокальжитлокомунсервіс» залатали якусь невелику дірку на даху, то це не означає, що покрівлю полагодили. Нехай за рік буде поремонтовано два дахи в місті, але роботи проведуть якісно.

Степан БАРАНЮК, мешканець кв. №53:

– Ми уже неодноразово писали заяви в КП «Сокальжитлокомунсервіс», щоб поремонтували аварійні сходи під четвертим під’їздом, але ніхто ніяких робіт не провів до сьогоднішнього дня. Моя дружина впала з цих сходів, зламала чашечку коліна, уже місяць як лежить в гіпсі. А хто нам поверне витрачені кошти на лікування? Крім того, до магазинів «Аніта» та «Галичанка», які розташовані в нашому будинку, під’їжджають великогабаритні машини. Поряд з будинком був сквер, зараз від нього і сліду не залишилося. Коли на вулиці дощ, машини болото «виносять» на асфальт, а коли суха погода, то від них страшенний пил, не можна ні вікна відкрити, ні на балкон вийти.

Ніна КЛИМЧУК, мешканка кв. №90, буд. 27:

– Багато хто стикався з такою ситуацією, яка склалася в мене. Прийшла в КП «Сокальжитлокомунсервіс», аби взяти довідку про склад сім’ї, а в бухгалтерії цього підприємства відмовилися її видавати, бо не підписаний договір про надання послуг з обслуговування будинку та прибудинкової території, хоча заборгованості у мене не було. Скажіть, будь ласка, де, в якому законі зазначено, що довідка видається на підставі укладення договору? Чому аби її отримати на субсидію чи інші цілі, нас примусово заставляють підписувати договори?

* * *

Як бачимо, проблем у людей чимало. Є вони й у роботі КП «Сокальжитлокомунсервіс», про це йшла мова на зборах мешканців будинку по вул. Героїв УПА, 26. Питання потребують вирішення. Начальник КП «Сокальжитлокомунсервіс» Богдан Леськів сказав, що працівники підприємства найближчим часом полагодять лавочки під будинком, поремонтують аварійні сходи та при сприятливих погодних умовах перекриють 107 кв.м. покрівлі. Крім того, пообіцяв вкінці року прозвітувати перед жителями про виконані роботи, що зроблено за кошти, які вони сплачують за обслуговування будинку та прибудинкової території.

Ольга РОМАНЮК.

Голос Сокальщини на GoogleNews