Ішла мова на черговому засіданні колегії, яке вела голова Сокальської райдержадміністрації Наталія Карташова. На порядку денному було п’ять важливих питань.
Перше питання «Про підсумки роботи територіально-господарського комплексу Сокальського району за перше півріччя 2013 року» доповідала головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості Сокальської райдержадміністрації Лілія Смолярчук. Вона зазначила, що за результатами роботи підприємств за січень-травень 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (робіт, послуг) у відпускних цінах склав 377,9 млн. грн., що становить 93,6% до відповідного періоду торік. Питома вага обсягу реалізованої продукції району в загально-обласному обсязі реалізації склала 3,4%.
За 6 місяців 2013 року всіма категоріями господарств вироблено 25,2 тис. тонн молока, що становить 100% до відповідного періоду минулого року; м’яса – 5,96 тис. тонн, що становить 137,3% до відповідного періоду торік.
За І півріччя 2013 року 8912 сімей району отримали щомісячні державні соціальні допомоги та компенсації на загальну суму 45,6 млн. гривень. За І півріччя 2012 року – 7009 сімей на загальну суму 37,0 млн. грн. (+8,6 млн. грн., або +23,2%). Протягом січня-червня 2013 року 791 сім’ї призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг на суму 2 млн. грн., і 288 сім’ям – на придбання твердого палива та скрапленого газу на суму 0,2 млн. грн.
Після жвавого обговорення цього питання прийнято рішення колегії.
«Про виконання бюджету Сокальського району за перше півріччя 2013 року» доповіла начальник фінансового управління Галина Леонова. Вона наголосила, що до бюджету району за звітний період надійшло 41006,8 тис. грн. податків і зборів. Це на 1434,7 тис. грн. менше порівняно з відповідним періодом минулого року і становить 77,3% уточнених планових призначень на шість місяців.
Виконання дохідної частини бюджету не забезпечили шістнадцять місцевих рад та районний бюджет. Менше, ніж на 85% виконано планові призначення Перв’ятицькою, Межирічанською, Волицькою, Бутинською, Сілецькою місцевими радами та районним бюджетом. За звітний період менше уточнених планових призначень склали надходження з податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, фіксованого сільськогосподарського податку, збору за паркування транспортних засобів, концесійних платежів щодо об’єктів комунальної власності, частини чистого прибутку комунальних підприємств, туристичного збору, плати за оренду цілісних
майнових комплексів, інших надходжень.
Станом на 1 липня 2013 року, за оперативними даними, недоїмка по збору за забруднення навколишнього природного середовища та екологічному податку становить 10177,8 тис. грн. Недоїмка по платі за землю склала 2669,3 тис. грн.
Найбільшу недоїмку допустили: ПАТ «Львівська вугільна компанія», ВАТ «Сокальське заводоуправління будівельних матеріалів», шахти «Зарічна», «Лісова», «Степова», «Відродження», ТзОВ «Торгова компанія «Інтермаркет», ТзОВ «Сокальський маслозавод», ДП шахта «Бендюзька», ВАТ «Прибужжя» та інші.
Заборгованість по заробітній платі підприємств району станом на 1 липня 2013 року зменшилась порівняно зі станом на 1 січня 2013 року на 1605,1 тис. грн. і становить 3527,5 тис. грн., це близько 400 тис. грн. податку на доходи. Найбільшу заборгованість по заробітній платі допустили ВАТ «Червоноградська автобаза», ПАТ «Львівська вугільна компанія», ТзОВ «ОПРОН Україна».
Протягом першого півріччя 2013 року на утримання бюджетних установ та виконання загальнорайонних програм та заходів проведено видатки в загальній сумі 148851,6 тис. грн., з них по загальному фонду – 146599,5 тис. грн., що становить 94,2% уточнених піврічних призначень, та по спеціальному фонду 2252,1 тис. грн., що становить 24,8% призначень на рік.
Станом на 01.07.2013 р. кредиторська заборгованість загального фонду бюджетних установ району становить 9384,9 тис. грн., серед яких 6099,4 тис. грн. – це заборгованість по заробітній платі, термін оплати якої не настав.
Колегія вирішила: фінансовому управлінню, Сокальській ОДПІ, УДКСУ в Сокальскорму районі спільно з комісією з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості, головами місцевих рад посилити контроль за своєчасним і повним надходженням платежів у відповідні бюджети. Головам місцевих рад вжити заходів щодо погашення недоїмки по платежах до місцевих бюджетів, переглянути договори оренди на землі несільськогосподарського призначення, ставки орендної плати за оренду цілісних майнових комплексів та іншого нерухомого майна в бік збільшення.
З третього питання «Про влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до сімейних форм виховання» заслухали начальника служби у справах дітей Сокальської РДА Галину Федаш. Вона повідомила, що станом на 1 липня 2013 року 135 дітей перебуває на первинному обліку дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З них: 21 дитина перебуває у державних закладах, професійно-технічних ліцеях, 101 перебуває під опікою (піклуванням), 13 дітей живуть у прийомних сім’ях та дитячому будинку сімейного типу. Протягом шести місяців встановлено опіку та піклування над 4 дітьми, знято з обліку – шестеро (у зв’язку з повноліттям).
На Сокальщині функціонує дев’ять прийомних сімей та один дитячий будинок сімейного типу. На регіональному обліку з усиновлення перебувають 33 дитини та шість подружніх пар – потенційних кандидатів в усиновлювачі. Цьогоріч дві подружні пари та одна одинока мама усиновили трьох дітей.
Служба у справах дітей Сокальської райдержадміністрації проводить роботу з неблагополучними сім’ями та дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах, з метою недопущення порушень прав дитини та збереження біологічної сім’ї. У разі невиконання батьками батьківських обов’язків, на комісію з питань захисту прав дитини виносяться питання щодо стану виховання, а в крайніх випадках – доцільності позбавлення батьківських прав.
Після обговорення прийнято відповідні рішення.
Далі розглянули питання «Про стан виконання розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації у структурних підрозділах райдержадміністрації за перше півріччя 2013 року», яке доповіла завідувач сектору контролю апарату Сокальської РДА Галина Васьків. За перше півріччя 2013 року проведено три перевірки з питань організації контролю за виконанням документів у структурних підрозділах райдержадміністрації (управління агропромислового розвитку; відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій; архівний відділ). Найкраще організована робота з контрольованими документами в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації.
Станом на 1 липня 2013 року до райдержадміністрації надійшло 1153 обласних документи, що на 101 документ більше, ніж за аналогічний період 2012 року. Із них на контроль взято 593 документи, що на 5 документів більше, порівняно з січнем-червнем 2012 року.
У звітний період на контроль поставлено: 45 розпоряджень голови облдержадміністрації, 45 доручень голови облдержадміністрації, 31 протокол нарад, 19 доручень заступників голови облдержадміністрації, 453 листи з департаментів, управлінь та відділів облдержадміністрації, 51 розпорядження голови райдержадміністрації, 15 доручень голови райдержадміністрації. Аналіз стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації у січні-червні 2013 року виявив, що загалом забезпечено виконання завдань, визначених розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації та голови районної державної адміністрації.
З метою підвищення рівня виконавської дисципліни, протягом звітного періоду в райдержадміністрації щотижнево складались переліки контрольованих документів, надавались повідомлення виконавцям про закінчення термінів виконання скерованих їм контрольних документів. Питання виконавської дисципліни заслуховувалось на нарадах при голові райдержадміністрації та на нарадах при керівнику апарату райдержадміністрації.
Колегія вирішила: керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації вжити вичерпних заходів щодо безумовного виконання документів, що перебувають на контролі. Підвищити вимогливість і рівень персональної відповідальності посадових осіб за якість і своєчасність виконання завдань, визначених розпорядженнями і дорученнями голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації.
З останнього питання «Про звернення громадян, які надійшли до Сокальської райдержадміністрації за перше півріччя 2013 року» заслухали головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації Наталію Кіселик. Вона зазначила, що протягом І півріччя 2013 року до Сокальської райдержадміністрації надійшло 169 звернень громадян. З них райдержадміністрацією, управліннями, відділами та структурними підрозділами розглянуто 114. На особистий прийом звернулося 55 громадян. Повторних – 7, колективних – 2. На особистих прийомах громадян керівництвом райдержадміністрації прийнято 55 громадян.
Голова та заступники голови райдержадміністрації значну увагу приділяють безпосередньому спілкуванню з мешканцями району під час проведення особистих виїзних прийомів. За І півріччя 2013 року прийнято 35 громадян.
Результати аналізу звернень громадян за характером питань свідчать, що звернення громадян в основному надходили з таких питань: земельний пай – 3, ремонт та розчистка доріг – 24, перевезення пасажирів – 10, житлові – 10, електропостачання – 3, будівництво – 5, ЖКГ, послуги та пільги – 7, виплата заробітної плати – 5, соціальний захист – 37, підтоплення – 15, інші – 50. Після обговорення цього питання прийнято відповідне рішення.
На цьому члени колегії Сокальської райдержадміністрації закінчили свою роботу.
Ольга ДИЛИН.
Фото автора.