Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Понад 230 тисяч звернень опрацювали спеціалісти лінії «112» на Львівщині, відколи вона перетворилася на універсальну цілодобову службу

Понад 230 тисяч звернень опрацювали спеціалісти лінії «112», відколи вона перетворилася на універсальну цілодобову службу, для тих, хто перебуває на Львівщині і потребує допомоги.

Про це повідомив начальник Львівської ОВА Максим Козицький.

З 1 грудня у службі екстренної допомоги задіяли 50 операторів. Вони розповіли, що найчастіше люди телефонують, коли потребують допомоги медиків, після ДТП, у разі різних надзвичайних ситуацій та щоб викликати газову службу.

«Цього тижня разом з Міністеркою фондів та регіональної політики Республіки Польща Катажиною Пелчинською-Наленч мали честь особисто пересвідчитись у професіоналізмі та стресостійкості, поспостерігавши за роботою цих фахівців під час екскурсії Центром швидкого реагування на злочини і події у Львові, на базі якого і працює служба», – зазначив очільник Львівщини.

Щоб реалізувати цей проєкт, знадобилося 6 мільйонів євро. З яких 5,4 – грантові кошти від Європейського Союзу. 27,5 мільйонів – з обласного бюджету. І ще понад 20 мільйонів – з бюджету Національна поліція України. За ці кошти відреконструювали шість відділів поліції, закупили техніку, офісне обладнання, автомобілі та камери спостереження.

❗️Нагадаємо, що тепер Гаряча лінія Львівщини цілодобово працює за номером 1684. На ній надають консультації щодо житлово-комунального господарства, діяльності органів виконавчої влади, а також інформацію, яка стане у нагоді вимушеним переселенцям. Також, у Центрі швидкого реагування на злочини і події у Львові працюють оператори служби «102», слідчі, кіберполіцейські та фахівці кримінального аналізу.

Exit mobile version