КП «Дрогобичводоканал» здійснює обхід споживачів, які наростили борги за отримані послуги
Обхід здійснюють працівники служби збуту КП «Дрогобичводоканал». На 1 листопада населення заборгувало підприємству 26,4 млн грн разом з абонентською платою.
Це великий дефіцит коштів, не отримавши їх, водоканалу складно забезпечувати безперебійну діяльність у режимі 24/7. До цього ж за 10 місяців цього року відбувся приріст заборгованості населення на 1,1 млн грн.
Боржникам контролери залишають письмові повідомлення з вимогою якомога швидше сплатити наявний борг. Як коментує начальник служби збуту Роман Яджак, для людини, яка не розрахувалася вчасно за отримані послуги, найпростіше на цьому етапі погасити борг. Коли ж споживач не відреагує на письмове нагадування, тоді повертати кошти водоканал буде в судовому порядку або іншими наданими законом методами.