Цікаво знати

Як ми створили автомобіль ЗИМ на базі Chevrolet Tahoe

Ідея створення ЗИМа була придумана на корпоративі, при спілкуванні двох далеких від автомобілебудування людей – мова про мене і про одного шанованому в медійній сфері чоловіка. Тоді я був далекий від автобізнесу, працював на радіо. Був одним з найстаріших співробітників, заробляючи достатньо грошей, проте, була присутня певна незадоволеність від того, що відбувається …

В цілому ж хочу сказати, що я любив автомобілі з самого дитинства. Перший автомобіль мені дістався від батька, це був ВАЗ 2103, куплений в 1979 році з заводу, новенький, красивий … У сім'ї до 2103 була двадцять першого Волга, до неї був 403-ий москвич, а до чотиреста третій була Перемога. Пам'ятаю, що тато розповідав, як до покупки Перемоги йому пропонували взяти Rolls-Roys 1934-го року, шкода мама наклала вето на цю ідею … =)

Але повернемося ж до того корпоративу. На той момент я купив дві 21 Волги, щоб зробити двох дверну Волгу купе на сучасній платформі . Поділившись з даною медійною особистістю, він в свою чергу розповів, що він мріє про автомобили ЗИМ – він хоче мати білий та чорний варіанти. У нього ця історія запала з дитинства. Але відновлювати ЗИМ не дуже цікаво, тому що за своїми ходовим якостям він далекий від ідеалу.

У підсумку ми прийняли рішення, про спільну будівлю цього проекту. Мене познайомили з якимсь Олександром Кудасовим, на дворі був 2000 рік. Кудасов це тюнінгіст американських автомобілів, який займався тюнінгом американців в рамках своєї контори «Корветт-клуб».

За N-у суму Кудасов погодився побудувати цей проект, був знайдений в Петербурзі ЗИМ і наданий термін в один рік для реалізації проекту. Платформою був обраний Chevrolet Tahoe. Періодично я заїжджав до нього для контролю над загальним процесом. В один із днів, приїхавши туди і побачивши, що по тому вже півтора року з обіцяного за великим рахунком так нічого і не зроблено, я отримав відповідь від пана Кудасова, що і сервіс і створення ЗИМ 12 співіснувати не можуть. Його не вистачало на все і йому потрібна була термінова допомога, щоб підняти сервіс.

На той момент мені неабияк все набридло, я готовий був підписатися допомогти підняти йому сервіс (який же чарівна людина Кудасов), щоб він зміг закінчити ЗИМ. Я прийшов працювати в «Корветт-клуб» його замом, зі смішною на той момент для мене зарплатою. Впоравшись зі своїм завданням і вивівши Корветт-клуб із збиткових у прибуткові, стало ясно, що ЗИМ у нас все одно не рухається. У підсумку роблячи його ночами, зрозумів – що так далі не можна. Розпрощавшись з Кудасова на помірно-позитивній ноті, я забрав ЗИМ і повіз робити його за іншими тюнінг-ательє.

Закінчилося все банально тим, що в кожному ательє, де бралися за доробку ЗИМа звинувачували своїх співробітників, що вони всі «виродки», що вони все безрукі сволочі, що в усьому винен Кудасов, хто завгодно крім як вони. Втомившись від не компетентні всіх сервісменов, прийшла ідея створити фірму. Коротше кажучи, ЗИМ доробляти вже в рідному Vintage Auto. Забавно, але Вінтаж народився в результаті того, що зробити масштабний тюнінг-проект в Москві було архіскладно, бо всі, хто бралися за нього – всі до єдиного здуває. Ось така історія, панове!

P.S. Я продаю автомобіль, т.к. він вже шостий в автопарку, відразу як продам – приступлю до реалізації іншого цікавого проекту =)

Голос Сокальщини на GoogleNews