Цікаво знати

У чому полягає цінність консалтингу

У чому полягає цінність консалтингу

Чим інтенсивніше в США і Європі розвивалися корпорації, тим більше ставала затребувана інтелектуальна допомога сторонніх консультантів. Першими надавати консалтингові послуги почали юристи. Жодна компанія не могла обійтися без послуг нотаріальної контори та адвокатського бюро.

Сьогодні консалтингові послуги можна отримати з будь-якого питання ведення бізнесу:

  • розробка бізнес-планів;
  • аудит і побудова системи продажів;
  • підвищення ефективності HR-відділу;
  • проведення маркетингових досліджень (більше інформації тут);
  • побудова системи відносин з клієнтами, управління лояльністю покупців;
  • вирішення юридичних питань;
  • просування компанії на ринку та ін.

Цінність консалтингу в тому, що консультанти не пропонують стандартних, теоретичних рішень. Вони вивчають вашу проблему, контекст її виникнення, ринкову ситуацію. Розробляють індивідуальний план досягнення результатів.

Консалтинг може бути разовим або повним на всіх етапах проекту. Також виділяють такі підвиди консалтингу:

  • експертний – замовник видає завдання, контролює результат, приймає рішення;
  • процесний – замовник бере участь в роботі над проектом на всіх його стадіях;
  • навчальний – консультант залучається не тільки для роботи над проектом, а й займається навчанням персоналу.

В Україні найбільш ефективною формою консультування є робота побудована на тісній співпраці консультанта і фахівця компанії, коли робота виконується спільними зусиллями.

Чи потрібен Вам консалтинг?

Утримувати фахівців різних областей в штаті економічно не виправдане, але періодично виникають ситуації, коли необхідно залучити до роботи людини зі спеціальними знаннями. Звернення до позаштатним фахівцям допомагає:

  1. економити особистий час та час своїх співробітників на вивчення нової інформації і рішення задач;
  2. виключається ризик провалу проекту і допущення помилок через відсутність досвіду;
  3. знаходити нові рішення за рахунок досвіду консультанта і погляду на бізнес з іншого боку, як правило, макропозиції, коли оцінюється зовнішнє середовище і немає замиленості погляду.

Консалтинг – це область надання вузьких експертних послуг. Управління лояльністю і системою обслуговування клієнтів – одна з них. Якщо вам необхідно побудувати ефективну сервіс, налагодити відносини з клієнтами, підвищити продажі або лояльність клієнтів звертайтеся до фахівців в області сервісу, детально можна дивитися тут.

Голос Сокальщини на GoogleNews