Під час оголошення результатів архітектурного конкурсі журі рекомендувало переможцям доповнити меморіал зображенням Євгена Коновальця. Про це повідомив головний архітектор Львова Антон Коломєйцев. Команда переможців уже доопрацьовує проєкт.
Також такої позиції дотримуються члени ініціативної групи щодо встановлення памʼятника Євгену Коновальцю.
Антон Коломєйцев у своєму дописі у соцмережах пояснив ідею простору пам’яті Коновальця та розповів деталі проєкта, який вибрали переможцем конкурсу.
«Чи справді памʼятник Коновальцю, споруджений за проєктом переможців, обовʼязково не повинен містити буквального образу Євгена Коновальця? Ні, це не так! Вважаю, що важливо тут мати окрім памʼятника-метафори ще візуальний елемент, що передаватиме власне фізичний образ Коновальця. Проєктуючи памʼятник команда архітекторів мала також кілька варіантів цієї ж скульптури, але з делікатним зображенням Коновальця. При подачі проєкту зупинились на найбільш абстрактній версії. Далі розпочнеться етап розробки проєкту і на ньому, залучаючи фахові кола та представників ініціативної групи, архітектори напрацюють різні варіанти передачі візуального образу Коновальця. Разом оберемо найбільш коректний і виважений варіант», – розповів Антон Коломєйцев.
Рекомендації до меморіалу переможцям надало журі архітектурного конкурсу.
В резолюційній частині протоколу журі дало п`ять основних рекомендацій для подальшого допрацювання проєкту.
- Доповнити композицію зображенням Коновальця.
- Зробити більше натяків на зброю всередині зброярні для того, аби метафора проглядалась максимально швидко.
- Покращити доступність.
- Максимально озеленити “врізану” кишеню – в`юнкі рослини, трава крізь мощення. Необхідно зберегти зелену оазу.
- Використати шрифти Роберта Лісовського – сучасника Є. Коновальця, автора візуальної ідентичності ОУН.
Головний архітектор міста навів приклади подібних сучасних мистецьких просторів в інших європейських містах.
«Ця скульптура є співзвучною за формами цілому ряду сучасних пам`ятників у містах Західної Європи. Можна згадати і монумент голокосту в Болоньї, і памʼятник солдатам Першої Світової у Баньській Бистриці в Словаччині. Ці два приклади також побудовані за принципом коридору поміж двох залізних матриць із чарунками. Схожа мова сучасної скульптури передає різні смисли в кожному окремому випадку», – пояснив Антон Коломєйцев.