Про великі підприємства

На Львівщині залишається діючим період відключень електроенергії 4–8–4-8

На Львівщині залишається діючим період відключень 4 – 8 – 4 – 8, де чотири години – подача електроенергії, а вісім годин – її відсутність

У Львові та області тривають аварійні відключення відповідно до обсягів, які визначені розпорядженнями «Укренерго». Виділений ліміт навантаження для Львівщини покриває лише 50% загальних потреб області.

Це наслідок ворожих обстрілів енергетичної інфраструктури та дефіциту потужності в енергосистемі України.

Під аварійні відключення потрапляють більшість споживачів Львівщини, окрім об’єктів критичної інфраструктури. ГРАФІКИ ВІДКЛЮЧЕНЬ, які були оприлюднені раніше — НЕ ДІЮТЬ.

Важливо, що у зв’язку із важкою ситуацією в енергосистемі з переліку критичної інфраструктури вже вилучені низка об’єктів — такі як поліклініки, котельні, станції зв’язку, правоохоронні органи тощо.

Що робити, якщо електроенергію вже мали подати, але світла досі немає

Можливе збільшення часу відключення орієнтовно на годину (8 + 1 год.), зважаючи на необхідність доїзду оперативних бригад до підстанцій.

Окрім цього, у час повітряної тривоги енергетики не можуть перебувати на енергооб’єктах, адже їх може атакувати ворог. Це теж може збільшити перерву в електропостачанні.

Якщо Ви бачите, що світла немає вже більше 9 годин, або ж сусідні будинки, які вимикають разом з Вашим, вже мають електроенергію, а у Вас немає — ймовірно сталося пошкодження електромереж і про це потрібно повідомити енергетиків.

Найшвидше це можна зробити у чат-ботах «Львівобленерго» у Telegram та Viber
(https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram). Тут оберіть свій особовий рахунок, натисніть кнопку «Немає світла» і Ви зможете оформити заявку, яка напряму потрапить у диспетчерську службу.

Окрім цього, Ви можете звернутися на цілодобову гарячу лінію за номерами:

0-800-30-15-68,
067-333-15-68,
050-460-15-68,
093-170-15-68,
(032) 290-75-68.

Голос Сокальщини на GoogleNews