Поради

Dacia Duster – практичний кросовер

На ринку є виробники автомобілів преміум-класу, які пропонують дорогі моделі. Є й такі, чиї автомобілі можна зустріти на кожному розі. Є й бренди, клієнти яких розраховують на практичність за низькою ціною, а престиж та популярність марки відсуваються на другий план.

Багато хто злегка посміхається побачивши Dacia, не сприймаючи автомобілі цієї марки занадто серйозно. Вони навіть не впевнені, що ціна відрізняється від конкурентів, але саме в цьому є перевага цієї марки.

Історія Dacia, яку її знають сьогодні, сходить до кінця дев’яностих років минулого століття, коли румунський бренд був куплений Renault. Потім робота над новими моделями набирала обертів, а вкладені гроші приносили нові моделі, що серійно випускаються. 2004 року в дорогу вирушив Logan, маленький седан, з якого все почалося спочатку. Покупці оцінили переважно низьку ціну і той факт, що автомобіль створений на перевіреній технології Renault.

Загалом це ті плюси, які говорять на користь покупки Dacia. Перший Логан не грішив красою, ходовими якостями та комфортом, зате був одним з найдешевших автомобілів на ринку.

Сьогодні пропозиція Dacia розширилася і включає такі моделі як Dacia Logan, Sandero, Lodgy, Dokker і, звичайно ж, Dacia Duster. Інтер’єр також пропонує все більше і більше, а технології, що використовуються, знаходяться на все більш високому рівні. Колись примітивні та погано оснащені автомобілі сьогодні не збираються бігти в кінці списку. Вони вдало поєднують у собі привабливу ціну та привабливість.
Великий прогрес можна побачити й у інтер’єрі. Колись просто взяті зі старих моделей Renault інтер’єри, сьогодні мають цікаві рішення та родзинки, такі як управління кондиціонером та кнопки на центральній консолі. Камера заднього виду, датчики сліпих зон, доступ без ключа або семидюймовий тачскрін з навігацією – все це доступно у Dacia Duster. До цього можна додати цікаві стилістичні пакети та зовнішній вигляд.

Те, що нещодавно здавалося недоступним дешевому бренду, тепер можна мати на борту. Dacia продовжує розвиватися, зберігаючи конкурентоспроможну ціну. Звичайно, якщо хтось дивиться тільки на кліше, наведений текст його не переконає.
Сідаючи в будь-яку Dacia, останнє, на що слід очікувати, – це розкоші. Dacia Duster – це не комфортний і розкішний позашляховик, який можна доторкнутися та оцінити кожен сантиметр його салону.

У більшості аспектів автомобіль справляє враження міцного та компактного. Своїм зовнішнім виглядом Dacia Duster показує, що не боїться сильних підйомів та різких спусків. Дорожній просвіт солідний для цього класу – 210 мм. Для порівняння, у VW T-Roc дорожній просвіт становить 180 мм, у Nissan Qashqai – теж 180 мм, а у Skoda Karoq – 176 мм. Як бачите, різниця велика.
На жаль, є елементи Dacia Duster, які не заслуговують на довіру, і це привабливі дверні пороги з Styling Pack. Виглядають переконливо, але під тиском вони гнуться. Не варто вставати на них усією своєю вагою. Крім того, вони досить широкі, і потрібно бути обережним, щоб не забруднити ноги.

З одного боку кажуть, що Дастер – це автомобіль, призначений для їзди лісом, ґрунтовою місцевістю або будівельними майданчиками, а з іншого, всі знають, які реалії. Крім невеликої групи людей, що контролюють діяльність робітників або, ймовірно, настільки ж невеликої купки лісників, є й покупці, які не мають у повсякденному житті справу з болотистою місцевістю.
Будинок-робота-торгівельний центр-дача-будинок. Окрім того, рідкісні виїзди за місто на вихідні. Чи потрібний для такої діяльності кросовер? Мабуть, ні, але його переваги важко принизити. Їх у Дастер дуже добре видно.

Вищезгаданий кліренс змусить забути про існування бордюрів, а привід 4х4 дозволить проїхати далі, ніж ви думаєте. Сам по собі привід цікавий, і у автомобіля, незважаючи на відсутність редуктора, є особливості, які роблять його сильним конкурентом у цій галузі. По-перше, це система допомоги при спуску з пагорба та система контролю спуску з пагорба (відповідно звані HSA та HDC). По-друге, це трансмісія, яка має три варіанти налаштування: режим 2WD, автоматичний режим та режим блокування. Стандартний не заважає роботі системи та адаптований до повсякденного використання. Одним словом, машина має лише передній привід. Другий режим, автоматичний, включає задню вісь у разі втрати зчеплення з дорогою та допомагає вивести автомобіль із скрутного становища. Режим LOCK Дастера 4х4 розподіляє момент, що крутить, між осями у співвідношенні 50:50. Дуже корисно в дійсно важкою місцевості. Щодня ви можете використовувати перші два режими, а останній потрібний для найскладніших поїздок.

Голос Сокальщини на GoogleNews