Поради

Контроль у віддаленому доступі з Beauty Pro

Якщо під час вашої відсутності в вашому салоні краси починається хаос, значить, пора переходити на новий щабель управління. Для онлайн контролю красивого бізнесу скористайтеся CRM системою для обліку клієнтів Beauty Pro. Так ви будете тримати руку на пульсі в будь-який час і значно скоротите витрати часу на управління персоналом та фінансами.

Крім зручності роботи у віддаленому доступі, у CRM системи є і ряд інших корисних функцій, які допоможуть істотно поліпшити якість обслуговування клієнтів і збільшити прибуток салону.

функціонал системи

З системою Beauty Pro робота з клієнтською базою стає дуже зручною. По кожному відвідувачеві вам надається статистика відвідувань і середній чек. Видно все попередні і минулі записи, значить, можна проаналізувати минулий завантаженість, неявки на процедури, а також виставити нагадування співробітникам і клієнтам про майбутні послуги. Крім статистика, можна використовувати програму лояльності і смс розсилки, і таким чином збільшувати прохідність в салоні і середній чек. Адже в розсилки прийнято вставляти смачні пропозиції.

Клієнтський розділ узагальнює всі дані про кожного відвідувача, включаючи:

  • персональну анкету;
  • джерело залучення;
  • інформацію про всі процедури і покупках;
  • формули фарбування волосся;
  • опитувальники з результатами;
  • примітки майстрів;
  • та ін.

Тут же можна довантажувати фотографії клієнта з його дозволу. Це особливо актуально, якщо робити їх до процедури і після.

Програма сама веде аналітику і видає статистичні дані. Ви будете точно знати, яка кількість нових клієнтів прийшло за минулий період, яка рекламна кампанія виявилася більш ефективною, які послуги користуються великим попитом і чому перестали ходити постійні клієнти. Всі ці дані програма видасть вам протягом декількох хвилин!

Але навіть це ще не все. Програма запропонує розділити клієнтів на категорії. Вам потрібно вибрати цікавлять вас параметри, решта CRM виконає самостійно. Це можливість дізнатися краще ваших відвідувачів, зрозуміти їх, а значить і залучити нових, для яких ваш салон може стати постійним.

Є багато робочих моментів, які повинен вирішувати персонал салону краси. У повсякденній суєті адміністратор може забути привітати клієнтів з днем ​​народження або важливим святом. А програма не забуде! Звичайно, персоналізоване привітання завжди приємніше, але ж навіть їх можна заздалегідь продумати і внести в базу. А в призначений день система сама відправить повідомлення імениннику.

Для персоналу можна налаштувати доступ до програми за різними ступенями. Наприклад, майстер може переглядати тільки свій розклад, або йому доступна і функція його редагування. Можливо, що всім майстрам видно графік всього колективу, а можливо, що такий доступ має тільки адміністратор. До того ж, програма дозволяє приховати від співробітників особисті дані клієнта, що часто неможливо зробити при іншому способі управління.

Уважний майстер або адміністратор завжди чує сумніви гостя з приводу тієї чи іншої процедури. Те ціна висока, то нерозуміння, наскільки ця процедура необхідна. Такі сумніви можна заносити в базу даних в картку клієнта. Це прекрасна можливість запросити його спробувати послугу за спеціальною ціною і тим самим розширити список відвідуваних їм послуг.

Систему можна використовувати і для внесення коментарів клієнтів з приводу послуги та майстрів. Так ви зможете розуміти, які недоліки варто опрацювати і які сильні сторони є у вашого бізнесу.

Спробуйте CRM систему безкоштовно, замовте тестовий період і використовуйте весь функціонал. Ви оціните її зручність і економію часу!

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

13 − five =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.