Поради

Лайтбокси – помітне рішення для залучення уваги

Рекламний покажчик, оснащений внутрішньою підсвіткою, називається світловий бокс або короб. Сучасна назва – «лайтбокс» або lightbox. Пройти повз таку вивіски, не помітивши, навряд чи вийде. Сучасна конструкція виготовляється так, що випромінювання від джерела світла розподіляється рівномірно по всій площі, максимально висвітлюючи «вуличну картинку».

Кожен світловий короб унікальний. Адже такі покажчики не мають стандартних розмірів. Щоб замовити лайтбокс, найкраще звернутися до фахівців. Вони розрахують розміри і запропонують проект, враховуючи площу поверхні стіни, де планується розміщення змонтованого рекламного щита і кількість необхідної інформації.

Особливості світлового покажчика

Сучасні барвисті лайтбокси надають наочну інформацію про бізнес або про продукт. Значні розміри роблять його помітним як поблизу, так і на відстані декількох метрів, наприклад, при переміщенні на транспорті. Розміщена на світловому табло реклама видна 24 години на добу, а значить, кількість потенційних клієнтів компанії або закладу прямо пропорційно збільшується.

Лайтбокси – вельми популярний вид міської реклами. Вони вигідно відрізняються незвичайним дизайном, більш широкими геометричними можливостями, цілодобовим функціонуванням. Така реклама добре виглядає і привертає увагу. Традиційно її розміщують на:

  • фасадах торгових і розважальних центрів;
  • стінах кінотеатрів, концертних комплексів, спортивних арен;
  • будівлях дорогих бутиків і брендових магазинів;
  • стінах кафе, готелів, ресторанів.

Класні вивіски в Києві роблять в «Арма Десінг». Тут не просто штампують типові проекти, а стильно і ефектно підносять ідею і філософію компанії.

Класифікація продукції

Головні завдання світового боксу – це популяризація бренду, підвищення привабливості та лояльності, ефективне запам’ятовування назви компанії власника. Кожен проект готується індивідуально. При його розробці враховують такі параметри, як:

  • формат і розміри конструкції;
  • тип демонстрованої інформації;
  • кількість «робочих» сторін;
  • спосіб і площа установки;
  • місце.

Бажано заздалегідь ознайомитися з можливими варіантами рекламних блоків, які підходять для конкретного простору. Від цього залежить підсумковий результат.

У чому відмінність конструкцій від звичайної реклами

Основне призначення сучасного лайтбоксу – це привернення уваги потенційних клієнтів до рекламної інформації. Завдяки внутрішньому підсвічуванні світяться конструкції можуть працювати протягом доби.

Покажчик являє собою герметичний короб з міцного металу або пластику (як пропускає світло основи виступає акрил). Така сировина сприяє довговічності конструкції, безпечної експлуатації.

Цікаво, що світлові бокси з рекламним змістом можуть бути розміщені не тільки зовні, але і в самому приміщенні. Їх незаперечною перевагою є різноманітність геометричних форм. Різні за розмірами вивіски вигідно і точно демонструють зображення, збільшуючи зростання привабливості об’єктів. Наприклад, логотип компанії може використовуватися для зонування простору. Причому світяться куби влаштовані таким чином, що можна проводити ротацію поточної рекламної інформації, тому можна не замовляти нові конструкції.

типи конфігурацій

Популярні прямокутні або фігурні форми. Реклама може бути статичною або рухається. Причому ефективність останньої в 10 разів вище. Зображення на панель з акрилу наносять методом прямого друку, а також за допомогою спеціального плівкового покриття. Розрізняють одно- або двосторонні лайтбокси. У першому випадку мінусом акрилового варіанта є лабільність поверхні, яку з часом можна механічно пошкодити. Однак завдяки даному способу нанесення графіки зростає ефективність реклами. У другому варіанті плівка надійно захищає акрилове покриття. Однак метод поступається в светопропускной здатності. Односторонні варіанти – оптимальне рішення для фасадів будівель.

Розрізняють внутрішні або інтер’єрні варіанти. Вони вигідно відрізняються від вуличних, більш акуратні і витончені. Відносяться до надтонкою боксів, характеризуються особливо тонкими поверхнями при товщині 60-90 мм.

Також виділяють підлогові, настільні або підвісні конструкції. Наочність реклами в цьому випадку є визначальною у виборі. Наприклад, для оформлення будівлі вокзалу або виставкового павільйону. Який варіант віддати перевагу, підкаже фахівець, який буде працювати на успіх конкретного замовника.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eleven − three =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.