Поради

Обклеювання автобусів як метод реклами

Реклама на автобусах (так зване брендування) – це досить економічний спосіб просування товару або послуг. Метод постійно працює. За яким би маршрутом ні їхав транспорт, люди є скрізь, а значить, вони точно зможуть побачити рекламований продукт. Такий маркетинговий хід дозволяє збільшити попит і розширити цільову аудиторію.

Обклеювання автобусів рекламою відбувається за допомогою спеціальної плівки. Це найбільш зручний спосіб нанесення графіки на транспорт. Вініл, застосовуваний для цієї мети, створює міцну, стійку основу, за рахунок чого зовнішній вигляд оголошення зберігається тривалий час. Може розміщуватися на частини або всієї поверхні автобуса. Спочатку на плівку наносять графіку, а потім обклеюють корпус.

Таке покриття можна в будь-який момент зняти. До того ж воно захищає поверхню від невеликих подряпин.

Переваги обклеювання автобуса

Яскравий автобус важко не запам’ятати. Він в будь-якому випадку приверне увагу і викличе певний інтерес до рекламованої продукції. До числа інших переваг відносяться:

  • щоденна видимість об’єкта;
  • зручна висота розміщення (інформація на рівні очей легше сприймається і запам’ятовується);
  • залучення аудиторії на запланованому маршруті;
  • цілодобовий контроль за рекламою;
  • тривалу співпрацю.

Вартість такого рекламного ходу відносно невелика. Банер або оголошення в популярних ЗМІ мають більш високу ціну.

Реклама на автобусі може бути частиною будь-якої маркетингової стратегії. Рекламодавець створює графіку відповідно до тематики продукції, а також проводить персоналізацію транспорту, просто змінивши колір на корпоративний.

Найголовніша перевага такого методу просування продукції – мобільність. Це означає, що люди, які проживають в прилеглих районах і місті, зможуть побачити оголошення. Обклеювання досить яскрава і завжди притягує погляди – виходить, що все було зроблено не дарма.

На кого орієнтована реклама

Реклама може бути як внутрішній, так і зовнішній. У салоні зазвичай клеять невеликі стікери, що привертають увагу пасажирів. Також вона може розміщуватися на сидіннях і навіть квитках. Такий підхід використовують компанії, що реалізують товари споживання та надають різні послуги. Це актуально і для новачків, які нещодавно відкрили свою справу і хочуть залучити якомога більше клієнтів.

Як виконується обклеювання

В процесі можуть використовуватися такі види плівок:

  • поліуретанова. Захищає від подряпин, тріщин і можливих відколів;
  • ПВХ (ПВХ). З її допомогою досягається зміна зовнішнього вигляду транспорту.

Більш дешевим варіантом можна вважати вінілові самоклеючі плівки. Їх різновидів досить багато, тому будь-яка ідея з легкістю втілиться в життя. Вони зручні і тим, що не залишають слідів клейової основи і легко видаляються.

Для реклами можна застосовувати такі способи:

  • Аплікація або часткова обклеювання. На спеціальному верстаті вирізують текст або малюнок і переносять на кузов, використовуючи монтажну плівку.
  • Повна обклеювання. Її вибирають компанії, які не тільки хочуть прорекламувати продукт, а й дбати про безпеку кузова. Такий формат дозволяє отримати яскраві, чіткі зображення в матовому або глянсовому варіанті. Інформація може бути надрукована на прозорій або білій плівці.
  • Комбіноване обклеювання. Два попередні способи об’єднуються в один.

Тривалість співпраці залежить від бюджету замовника. Він також вирішує, як розташувати об’єкти. Це досить ефективний спосіб просування, який користується великим попитом. Всі хочуть бути на виду, тому і готові платити за залучення уваги до продукту.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

10 + eighteen =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.