Поради

Особливості маркування парфумерно-косметичної продукції

Косметична продукція входить до переліку товарів особливої категорії. Саме тому її упаковка повинна відповідати цілому ряду вимог. Важливо, щоб тара не тільки захищала вироби від впливу атмосферних та інших чинників, але й інформувала потенційних покупців про їх різноманітні властивості.

Обладнання для маркування

Сьогодні виробники використовують різні методи нанесення відомості про продукцію. Вони підбираються з урахуванням різних чинників. Це вид продукції, розмір, колір та інші особливості упаковки, матеріал тари і т. д. При цьому найбільшим попитом користуються такі технології, як:

  1. Термотрансферні принтери. Підходять для нанесення інформації на пластикову поверхню, що здійснюється перед процедурою пакування продукції. Забезпечують високу якість надрукованих логотипів, а також текстових та числових відомостей.
  2. Лазерні системи. Однаково гарно підходять для упаковок із пластика та картона.
  3. Дрібносимвольні принтери. Використовують спеціальні чорнила, завдяки яким забезпечується стійкість маркування до атмосферних чинників. Користуються попитом для нанесення штампів на поверхню гнучких пакунків. Добре підходять для друку маленьких символів, а також можуть застосовуватися для скритого маркування косметики.
  4. Термоструйні принтери. Устаткування підходить для етикеток, які потім будуть наліплюватися на тару. Забезпечує високий рівень контрасту штампів у вигляді логотипів, тексту та різноманітної графіки, наприклад, QR-кодів.

В цілому існуючий перелік устаткування дозволяє підібрати оптимальні пристрої для будь-якого виробництва.

Вимоги до маркування

Як і у випадку з будь-якою іншою продукцією, упаковка косметики повинна містити багато різноманітних відомостей, призначених для вирішення різних завдань. І це не тільки надання даних покупцям, але й складський облік продукції, а також її перевірка на відповідність чинним законодавчим нормам.

Компанії повинні обов’язково зазначати найменування товару та термін його придатності до використання. Також на упаковці мають бути дані про найменування виробника, адресу його головного офісу та промислових потужностей.

Не менш важливими є відомості про якісні властивості продукції, тобто така інформація, як:

  • призначення косметики, наприклад, крем для рук або туалетна вода для чоловіків;
  • дата виготовлення;
  • термін та умови зберігання;
  • присутність у складі компонентів, які можуть стати причиною алергічних реакцій.

Обов’язковими також є відомості про речовини, які можуть нашкодити здоров’ю.

Крім того, норми діючого законодавства дозволяють виробникам наносити на упаковки косметичних засобів різноманітні додаткові дані.

Для додаткового комфорту покупців часто наноситься зображення відкритої баночки з цифрою на її поверхні. Вона повідомляє про максимальний термін використання засобу після його відкриття. Трикутник зі сторонами у вигляді стрілок повідомляє про те, що під час виготовлення товару не були використані будь-які токсичні або інші отруйні речовини.

Крім того, деякі компанії під час маркування своєї продукції використовують знак «BIO». Це означає, що засіб не містить консервантів та синтетичних речовин. Яблуко говорить про те, що у складі продукту немає канцерогенів, а розташовані всередині кола дві стрілки вказують на можливість вторинної переробки тари після використання засобу. Зображення кролика підтверджує, що при дослідженні продукції тварини не використовувалися.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 − seventeen =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.