Головна / Поради / Просування сайту і види його оптимізації

Просування сайту і види його оптимізації

Для просування сайтів використовується СЕО-оптимізація. Що ховається під терміном СЕО? Суть такого просування полягає в тому, щоб користувачеві було простіше і легше знайти певну інформацію. Для цього роблять сукупність дій, які покликані усунути, запобігти або мінімізувати помилки на ресурсі. СЕО-оптимізація потрібна і для поліпшення читабельності сайту для пошукових роботів пошукових систем.

Щоб роботи були лояльні до веб-ресурсу, він повинен відповідати їх вимогам. Тоді пошукові системи будуть пропонувати відвідувачам інтернет-простору ваш сайт, бренд або контент. «Гугл» і «Яндекс» неодноразово змінювали, вдосконалювали алгоритми пошуку. Новітні фільтри пошуковиків оптимально виконують свої функції по відношенню до ЦА. Особливо важливо в даному питанні те, що сайти з поганою репутацією блокуються, отримують санкції.

Алгоритми роботи пошукових систем

Алгоритмів сьогодні існує багато. Це «Панда» (боротьба ведеться з неоригінальним контентом, спамом). «Пірат» бореться з порушенням авторських прав на інформацію (крадіжка контенту, т.зв. «піратство»). У 2018 році з’явився новий алгоритм «Андромеда». Він сколихнув громадськість принципово новими правилами просування ресурсів в «Яндексі». Однак описувати кожен алгоритм було б занадто довго. Тому назвемо їх особливості в цілому. Алгоритм працює наступним чином:

Збирається інформація (застосовується пошуковий бот). При появі нового ресурсу робот починає його дослідження.
Коли інформація зібрана, проводиться індексація сайту. Дана дія необхідно для того, щоб ресурс можна було швидко знайти. Тепер проект доступний для перегляду після введення користувачем ключових слів.
Останній етап – ранжування. Боти по ключам відбирають для користувача ті сайти, які вони вважають оптимальними.

Для ранжирування важливими є високоякісний контент, технічна досконалість ресурсу і т.д. Важливим є і дотримання політики конфіденційності, наявність AMP сторінок, оптимізація ресурсу і інші моменти.

Біла, сіра і чорна оптимізація

Вимоги пошукових систем різні. Тому наведемо кілька прикладів того, якими вони можуть бути. Сайт повинен відповідати таким вимогам:

  • актуальність контенту для ЦА;
  • відповідність структурованих даних головному контенту;
  • коректність вказівки структурованих даних і т.д.

Чому важливо виконувати вимоги пошукових систем? Якщо ви порушуєте дані правила, ресурс може потрапити під фільтр, отримати санкції. Справа в тому, що для просування ресурсів використовують СЕО-оптимізацію різних видів. Вона буває білою, сірою економікою та чорної. Просування ресурсу білими методами чи не порушує вимог пошукових систем. Сіра і чорна СЕО-оптимізація діє ефективно, вона допомагає ресурсу швидко піднятися, потрапити в топ видачі. Разом з тим за такі дії передбачається застосування санкцій (заходів при порушенні вимог) від пошукових систем. Можливо зниження у видачі. Може призначатися і повне блокування, коли сайт виключають з індексу. Найбільш небезпечною вважається та оптимізація, при проведенні якої було багато порушень вимог пошукових систем.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не опублікується. Необхідні поля позначено *

*

14 − four =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

закрити

Ми виявили що ви користуєтеся Ad Blocker!

Для того щоб ми були незалежними потрібно так мало - відображати рекламу!