Поради

Розробка інтернет-магазину

Свій власний інтернет-магазин потрібен багатьом компаніям, які залучені у сфері послуг, виробництва чи продажів. Розробка інтернет-магазину — гарне рішення для В2С ринку. Ніша може бути будь-якою: від нішевої парфумерії до доставки квітів, від продажу сільськогосподарської техніки до елітного автомобільного салону. Також неважливо, роздрібна у вас торгівля або оптова. Будь-який бізнес повинен бути гнучким та йти в ногу з часом. Але в першу чергу інтернет-магазини потрібні компаніям, які продають жіночий та чоловічий одяг, а також доставці їжі, продовольчих та непродовольчих товарів.

Етапи розробки інтернет-магазину

Розробка інтернет-магазину — досить складний процес, який складається з безлічі етапів. Фахівці не зможуть обійтися хоча б без одного з них:

  1. Аналіз продукту та цільової аудиторії. Головне завдання розробників на даному етапі — зрозуміти, чого хоче клієнт, ознайомитися з цільовою аудиторією, конкурентами, нішею та продуктом.

  2. Розробка технічного завдання. На цьому етапі фахівці визначають краще рішення та створюють технічне завдання, на яке можуть спиратися розробники, менеджери проекту, програмісти, верстальники, дизайнери, тестувальники та маркетологи. У ТЗ описується максимально конкретно та деталізовано.

  3. Проектування. Не завжди, що продумують в голові фахівці, виходить якісно, добре, красиво та функціонально в одному флаконі. Тому важливо провести аналіз поведінкових факторів, створити прототип інтерфейсу, перевірити на дієздатність та узгодити з замовником. Так значною мірою знижується ймовірність помилок.

  4. Дизайн проекту. Інтернет-магазин повинен бути зручним та швидким, радувати око. Візуальна складова сильно впливає на сприйняття сторінки в загальному. Повинен бути видний стиль компанії. Добре, коли він запам’ятовується та залишає після себе приємний “післясмак”. На даному етапі потрібно придумати логотип, додати інфографіку, анімацію.

  5. Розробка front-end та back-end. На даному етапі розробники готують архітектуру сайту, програмують його та верстають.

  6. Тестування. На програмуванні розробка інтернет-магазину не закінчується. Тестувальники перевіряють, чи добре працює сайт, як він адаптується до різних мобільних додатків. Це дозволяє ще до запуску інтернет-магазину перевірити його на баги та виправити, щоб в кінцевому підсумку запустити хороший та якісний продукт.

  7. Реалізація та розвиток продукту. Інтернет-магазин випускається, але фахівці продовжують його вести, оптимізувати та знаходити нових клієнтів.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen + nineteen =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.