Свій власний інтернет-магазин потрібен багатьом компаніям, які залучені у сфері послуг, виробництва чи продажів. Розробка інтернет-магазину — гарне рішення для В2С ринку. Ніша може бути будь-якою: від нішевої парфумерії до доставки квітів, від продажу сільськогосподарської техніки до елітного автомобільного салону. Також неважливо, роздрібна у вас торгівля або оптова. Будь-який бізнес повинен бути гнучким та йти в ногу з часом. Але в першу чергу інтернет-магазини потрібні компаніям, які продають жіночий та чоловічий одяг, а також доставці їжі, продовольчих та непродовольчих товарів.
Етапи розробки інтернет-магазину
Розробка інтернет-магазину — досить складний процес, який складається з безлічі етапів. Фахівці не зможуть обійтися хоча б без одного з них:
-
Аналіз продукту та цільової аудиторії. Головне завдання розробників на даному етапі — зрозуміти, чого хоче клієнт, ознайомитися з цільовою аудиторією, конкурентами, нішею та продуктом.
-
Розробка технічного завдання. На цьому етапі фахівці визначають краще рішення та створюють технічне завдання, на яке можуть спиратися розробники, менеджери проекту, програмісти, верстальники, дизайнери, тестувальники та маркетологи. У ТЗ описується максимально конкретно та деталізовано.
-
Проектування. Не завжди, що продумують в голові фахівці, виходить якісно, добре, красиво та функціонально в одному флаконі. Тому важливо провести аналіз поведінкових факторів, створити прототип інтерфейсу, перевірити на дієздатність та узгодити з замовником. Так значною мірою знижується ймовірність помилок.
-
Дизайн проекту. Інтернет-магазин повинен бути зручним та швидким, радувати око. Візуальна складова сильно впливає на сприйняття сторінки в загальному. Повинен бути видний стиль компанії. Добре, коли він запам’ятовується та залишає після себе приємний “післясмак”. На даному етапі потрібно придумати логотип, додати інфографіку, анімацію.
-
Розробка front-end та back-end. На даному етапі розробники готують архітектуру сайту, програмують його та верстають.
-
Тестування. На програмуванні розробка інтернет-магазину не закінчується. Тестувальники перевіряють, чи добре працює сайт, як він адаптується до різних мобільних додатків. Це дозволяє ще до запуску інтернет-магазину перевірити його на баги та виправити, щоб в кінцевому підсумку запустити хороший та якісний продукт.
-
Реалізація та розвиток продукту. Інтернет-магазин випускається, але фахівці продовжують його вести, оптимізувати та знаходити нових клієнтів.