Поради

Вигідне рішення для бізнесу: аутсорсинг обробка дзвінків і заявок

Від того наскільки якісно обробляються надходять дзвінки і заявки діючих і потенційних клієнтів залежить рівень продажів і лояльність споживачів. Але для максимально продуктивної роботи зі зверненнями покупців необхідно:

  • Організувати робочі місця – комфортне офісне приміщення з необхідною оргтехнікою;
  • Придбати і налаштувати спеціалізоване програмне забезпечення – зручну функціональну CRM-систему і IP-телефонію;
  • Найняти і навчити персонал техніці телефонних продажів і консультацій – необхідно постійно підвищувати кваліфікацію співробітників, а також враховувати можливість плинності кадрів (щорічну відпустку, лікарняні, декретна відпустка);
  • Забезпечити цілодобову і оперативну підтримку клієнтів – скласти позмінний графік роботи з урахуванням специфіки завдань.

Для реалізації всіх цих пунктів буде потрібно чимало фінансових вкладень, часу і навичок. Якщо компанія активно розвивається, зростає кількість заявок, яке неминуче призведе до збільшення навантаження на операторів, і як наслідок, зросте ризик втрати клієнтів через зниження якості обслуговування.

Але є рішення, яке допоможе підприємцям сконцентруватися на поліпшенні свого продукту і ефективно вирішити задачу побудови системи обробки дзвінків та заявок, – зверніться в аутсорсинг колл-центр eCall. Компанія 15 років надає послуги колл-центру на ринку України і має великий досвід роботи з різними проектами.

Переваги аутсорсингу обробки заявок і дзвінків

При передачі функцій обробки заявок і дзвінків на аутсорсинг ви отримуєте:

  • Досвідчену команду – індивідуально підберемо під ваш продукт або послугу з понад 900 штатних операторів, вільно володіють і оперують необхідною інформацією;
  • Надійну систему обробки і зберігання всіх вхідних заявок з різних джерел – навіть при різкому збільшенні звернень жодна заявка не залишиться без уваги, обробляємо 250 000 дзвінків щодня;
  • Цілодобову підтримку клієнтів – такий графік допомагає швидко і ефективно реагувати на питання клієнтів і збільшує ймовірність здійснення покупки;
  • Фінансову економію – не тільки за рахунок відсутності витрат на організацію робочого простору, зміст, оновлення і ремонт оргтехніки, оптимізації зарплат співробітників, але і за рахунок гнучкої цінової політики аутсорсинг колл-центру.

Дізнайтеся більше про всі переваги та умови роботи послуги обробка дзвінків і заявок (https://ecall.ua/ru/obrabotka-zvonkov-i-zayavok/). Організуйте прийом і обробку вхідних дзвінків швидко і ефективно. Саме швидкість сьогодні вирішує, хто виявиться в лідерах ринку. Ви можете спробувати самі розібратися у всіх тонкощах обробки заявок або, заощадивши час, отримати кращих фахівців в свою команду за допомогою аутсорсинг колл-центру eCall.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *