Поради

Виготовлення буклетів: оригінальний спосіб ненав’язливої реклами

Будь-яка компанія, щоб позиціонувати себе на ринку, використовує деякі маркетингові інструменти. До них відносять і рекламні буклети – це аркуш паперу, який складний в кілька разів. Він може нагадувати за своєю формою вікно, равлика або гармошку. Такий вид комунікації передбачає друк з обох сторін вироби. Їх поширення вже давно показало свою ефективність. Така комунікація має свою перевагу – можна заздалегідь продумати і пропрацювати рекламне посилання. Буклет відрізняється компактним форматом, що дозволяє вигідно піднести переваги пропозицій компанії, поєднувати графіку і текст. При цьому форма, в якій викладається вся інформація, ненав’язлива і не викликає негативних емоцій. Замовити виготовлення буклетів ви можете в компанії «Навколо кольору», тут працюють фахівці, які створять ідеальний макет і розроблять найкращий варіант буклета для вашої компанії.

Різновиди буклетів

Виділяють 4 види буклетів за їх призначенням:

  • інформаційні. Назва вже говорить сама за себе. Такі вироби містять інформацію про товари, які рекламуються. Інформаційний вид буклету виконує функцію довідника;
  • іміджеві. Їх використовують, щоб скласти образ організації або доповнити його. Вони містять інформацію, що стосується позиції організації на ринку, її досягнень, переваг. За допомогою такого роду реклами формується ставлення до фірми і її пропозицій;
  • акції. Їх роблять, щоб оповістити споживачів про акційні пропозиції. Мета буклетів – залучити споживачів, підігріти їх інтерес до пропонованих послуг або продукції, спровокувати на конкретні дії;
  • для розсилок. Це реклама, яка здійснюється за допомогою пошти. У буклетах формулюється УТП, надаються контакти, зображується символіка фірми.

Процес створення буклету

Спочатку важливо розуміти, для чого компанія хоче поширювати буклети, якого результату вона очікує, ким є споживач, що він бажає бачити в рекламі. Кожен з цих питань повинен ретельно опрацьовуватися.

Грунтуючись на інформації, яка була зібрана, створюють технічне завдання з приводу макета. Тут прописується інформація, яка буде транслюватися, цільова аудиторія, її переваги. Важливо розуміти ще, як буклети будуть розповсюджуватися (лежати в магазинах, відправлятися поштою, вручатися під час презентації), що отримає покупець (краща якість, особливі умови, подарунки, знижки), що становить покупки в емоційному плані і вплив буклету на компанію, її сприйняття споживачем. Потрібно розуміти на етапі створення макета буклету, чи зможе такий вид реклами піднести компанію, як інноваційну і надійну.

Рекомендації по створенню буклетів

Щоб домогтися максимального результату, рекомендують дотримуватися неухильних законів:

  • привернути увагу людини першою ж фразою. Чому так? Люди не вивчають докладно текст листівки або реклами, вони пробігають його очима за кілька секунд. Тому тут важлива простота і стислість текстового повідомлення. Не рекомендується застосовувати рекламні кліше, потрібно просто розповісти про послуги або продукції, її переваги;
  • якщо є можливість, потрібно замість описів вставити зображення. Навіщо робити кілька маленьких, якщо можна створити 1-2 картинки? Але вони повинні бути більш зрозумілими і великими.
  • фахівці рекомендують розділяти інформацію на смислові блоки, які повинні йти в конкретної черговості. При цьому повинна чітко простежуватися структура текстового повідомлення (нумеровані пункти, марковані списки, заголовки). Кожен блок повинен мати максимум 6 рядків. Малюнки та слова повинні гармонійно доповнювати один одного. Це стосується будь-якого варіанту незалежно від форми.

Голос Сокальщини на GoogleNews