Головна / Поради / Як правильно купити квадроцикл, скутер, мопед і іншу мототехніку?

Як правильно купити квадроцикл, скутер, мопед і іншу мототехніку?

Мототехніка – чудове придбання для того, хто хоче обзавестися надійним і швидким залізним конем. У цій статті ми поділимося з вами корисними порадами, зокрема тим, на які параметри слід звертати увагу при покупці б / у мототехніки. І не так важливо, це китайська мототехніка, японська мототехніка або ж взагалі радянське дітище, яке старше водія в півтора рази.

Перевіряємо кермо – це дуже важливо. Водій постійно перебуває в безпосередньому контакті з кермом, незалежно від того, їде він на мотоциклі або скутері. Перевірка керма досить проста: він повинен бути без видимих ​​пошкоджень і дуже добре зафіксований. Кріпиться цей елемент управління в більшості випадків двома болтами. Обов’язок водія – постійно контролювати ступінь затиску. Якщо так сталося, що болти розбовталися, не слід чекати неприємностей, краще придбати інші, довші болти.

У мотосалоні на тесті зазвичай все відмінно, але в процесі експлуатації можуть виникати проблеми з системою змащення. Сучасні моделі сконструйовані таким чином, що для бензину і масла передбачені різні ємності. Тому як тільки мотосалон залишився позаду, і ви приїхали додому, пам’ятайте про те, що контроль масла – ваш обов’язок. Спеціальний індикатор завжди сповістить про те, що масла залишилося недостатньо.

Пам’ятайте і про маслонасосів. Якщо двигун працює, але ви спостерігаєте, що заднє колесо не обертається, мотор незабаром заклинить, так як мастило просто не надходить. Експлуатувати протягом тривалого періоду часу скутер або мопед не варто, так як це призведе до заливання маслом кривошипно камери. Мототехніка вимагає дбайливого догляду і уважного поводження!

Не завадить оглянути гальмо. Більш того, це обов’язково. Гальмівна система повинна бути відрегульованим і повністю справлятися зі своїми функціями. В іншому випадку її непрацездатність практично буде гарантією виникнення аварійної ситуації. Регулювання заднього гальма виконується на спеціальній центральної підставці. У разі роботи зі скутером переднє колесо піднімається і встановлюється на якийсь спеціальний підйом. Повертайте колеса по одному і пробуйте гальмувати. Інтенсивність затиску визначається шляхом крутіння гайок на наконечниках за годинниковою стрілкою.

Також в обов’язковому порядку знадобиться перевірити трансмісію, так як відсутність мастила тягне за собою швидкий вихід з ладу різних деталей.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не опублікується. Необхідні поля позначено *

*

2 + three =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

закрити

Ми виявили що ви користуєтеся Ad Blocker!

Для того щоб ми були незалежними потрібно так мало - відображати рекламу!