Про економіку

У Львівській ОВА провели курс для SMM-спеціалістів

Навчання пройшли фахівці, які ведуть соцмережі департаментів, управлінь та відділів Львівської ОВА, а також районних військових адміністрацій області.

У Львівській ОВА провели одноденний інтенсив для спеціалістів, які ведуть соцмережі департаментів, управлінь та відділів Львівської ОВА, а також районних військових адміністрацій області. Ключова мета – щоб під час висвітлення роботи Львівської ОВА та РВА у їхніх соцмережах було менше «чиновницької» і більше «людської» мови.

Курс «Людською мовою 2.0» пройшли понад 30 людей.

З вітальним словом перед учасниками виступила т.в.о керівника апарату Львівської ОВА Оксана Томашук. ‍

На запрошення кураторки курсу – заступниці начальника управління інформаційної політики, очільниці відділу пресслужби Львівської ОВА Марії Курило безкоштовно поділитися досвідом погодилися:

Авторка курсу «Таргет простими словами» та книги «Блогерство без граблів», організаторка форуму «Масштабування бізнесу в блозі», SMM-спеціалістка Дзвіна Ковальчук;

Колишня продюсерка соцмереж 24 Каналу і YouTube-редакторка медіахолдингу ТРК «Люкс», засновниця першого в Україні рекламного телеграм-агентства, власниця низки телеграм-каналів, сітки у тікток та інстаграм — Тетяна Пона;

Керівниця комунікаційного відділу ЛОО ПП «Голос», у минулому – комунікаційниця Lviv Media Forum, прессекретарка ЛКП «Лев», менеджерка подій «Форуму Видавців» – Марʼяна Павловська;

Актор, тікток-блогер, популяризатор української мови, завдяки чиєму «Мовному марафону» на потреби ЗСУ передали понад 4 мільйони гривень — Андрій Шимановський.

Окрім запрошених спікерів, перед учасниками курсу виступили:

головна спеціалістка відділу публічних закупівель департаменту економічної політики Львівської ОВА Ірина Коваль. Вона поділилася кейсом свого структурного підрозділу про те, як і де у комунікації держструктур у соцмережах доречно використовувати меми.

Т.в.о заступника начальника відділу персоналу та нагород Апарату Львівської ОВА Оксана Цісінська, опираючись на свій досвід роботи у Львівській ОВА, попередній досвід роботи бренд-менеджеркою у Львівській міській раді, а також на викладацький досвід (у НУ «Львівська політехніка» викладає HR менеджмент, PR та комунікації), розповіла, що потрібно враховувати, аби будувати у соцмережах бренд, якому довіряють.

Марія Курило, яка до роботи у Львівській ОВА упродовж 12 років працювала у ЗМІ, у своєму виступі зосередилася на тому, чого журналісти очікують від тих, хто веде соцмережі структур, як комунікаційникам контактувати зі всіма іншими фахівцями, а також, які інструменти застосовувати у своїй щоденній роботі, щоб зрештою писати цікаві і корисні тексти зрозумілою для людей мовою.

«У квітні ми провели перший курс «Людською мовою». Тоді це було навчання для всіх, хто часто дає коментарі та інтервʼю журналістам, і хоче робити це краще. Серед учасників були переважно керівники департаментів, управлінь та відділів. Цього разу, зважаючи на великий запит, вирішили організувати курс для тих, хто веде соцмережі цих підрозділів. Дякую начальнику Львівської ОВА Максимові Козицькому, який підтримав ідею. Дуже хочеться, щоб соцмережі держструктур «заговорили» людською мовою, бо це те, заради чого працюють SMM-спеціалісти. Дякую спікерам, які “pro bono” дали нам багато конкретики, змотивували поглянути на свою роботу під новим кутом. Дякую також учасникам курсу, які були дуже активними і ділилися прикладами з власного досвіду. Це був день, коли ми багато чого навчилися одне від одного. Впевнена, це позитивно вплине на ведення соцмереж Львівської ОВА та районних військових адміністрацій», – зазначила Марія Курило.

Нагадаємо, раніше у Львівській ОВА провели курс для посадовців, які хочуть покращити якість своїх виступів у ЗМІ. Спікерами стали досвідчені журналісти та медіаексперти. Як це було – читайте тут.

Вас також може зацікавити: Не обіймати і не брати на руки, але дбати про гідність: працівникам Львівської ОВА розповіли про етику комунікації у закладах.

Голос Сокальщини на GoogleNews